הבלוג של קרנינה

23 בינואר 2010

סוף סוף מיני אלבום

את הפוסט האחרון, "על חפירות ועגבניות", חתמתי בתמונת סולו של סוכריות
עסיסיות משוק הבוקריה.
מאז דברים התגלגלו אצלי ובמעין תופעת כאוס שכזו, הרגשתי שזה הזמן ליצור
את ה"מיני אלבום ברצלונה 2009" הראשון שלי.
לברצלונה הגענו בחודש ספטמבר האחרון ואת ההזמנה לטיול הנחשק קיבלתי
מבעלי לכבוד החלפת הקידומת.... 30. ההפתעה היתה גדולה מאוד וגם הדרך
שלו לספר לי עליה היתה מקורית ומאוד שימושית. קיבלתי מתנה קטנה, קלת
משקל עם עטיפה של סטימצקי. מממממ.... מעניין מה זה יכול להיות?
המדריך לא השאיר הרבה מקום לשאלות.

חזרנו עם המון חוויות ותמונות מקסימות ולמרות הקושי לבחור מתוכן מקבץ קטן
אני שמחה עם המזכרת האישית שיש לי עכשיו.

היה לי מאוד כיף ליצור אותו כי לא ריחמתי עליו: "שפכתי" צבע כאילו אין מחר,
גזרתי כאילו אין מחרתיים והעמסתי כאילו זו הפעם הראשונה שלי ב"פאפא גאיו".

שמתי לב שגישת ה-Less is more לא התאימה לי הפעם ובכלל לאחרונה אני
חשה צורך למלא ואולי אפילו להעמיס. אופנה חולפת? אני עוד לא יודעת.
אני אבדוק בהמשך ובינתיים אהנה עם העומס שלי.

גודל האלבום הזה הוא 15X15, מורכב ממספר דפים מעוצבים של
Basicgrey, My Mind's Eye  ועוד בצבעים ומרקמים שונים, כפתורים,
חוטים, מדבקות, בלינגים, פרחים (איך לא?!) של "פרימה", אימרת וולום
ועוד פיצ'פקעס.






















7 תגובות:

  1. אשריי שבורכתי באישה כל כך מוכשרת

    השבמחק
  2. קרני,
    יצא מקסים ואפילו זיהיתי שם מס' קישוטים מהסדנא האחרונה, נכון?

    אהבתי במיוחד את הכפולה השנייה עם היונים והסווירל..
    איזה פרגון מהבעל על הבוקר!!!! מרשים מאוד.

    אשריכם שניכם, שיהיה שבוע יצירתי וכייפי.
    מיכל

    השבמחק
  3. תודה מיכלוש, כן, את צודקת, הוספתי שני פריטים לסגרדה פמיליה, כל הכבוד על חדות העין! וכן, יש פרגון, אשריי שבורכתי בבעל מפרגן :)
    מחכה לראות איך סיימת את האלבום שלך.
    שיהיה לך שבוע נהדר ושהחצי ישוב במהרה.

    השבמחק
  4. בעלי היקר - אתה יודע כמה שמחת אותי.

    השבמחק
  5. קרני יצא הורס!!!
    מאוד אהבתי ואיזה יופי !!
    שמחה לראות שהבעל שמייח!
    מ-ה-מ-ם!

    השבמחק
  6. קרני- מיני אלבום מדליק!!

    השבמחק
  7. תודה עיצובית מקסימה! איזה כיף לי שאהבת :)
    תמרי - תודה רבה. שמת לב יש שם 2-3 קישוטים מהסדנא שהעברת?

    השבמחק