הבלוג של קרנינה

18 בפברואר 2010

Just for you card

 

הכרטיס מתאים לאתגרים:


את הכרטיס הקיטשי הזה יצרתי עבור האתגרים בהם לקחתי חלק השבוע.
עפ"י אחד מהאתגרים על הכרטיס לשלב את הצבעים אדום, לבן/אוף וויט,
שוקולד, שעד כאן הכל בסדר, ו.....ורוד. פה התחילה הבעיה. הסתבר לי היום
שיש לי מחסור חמור בוויטמין Pink.
חשבתי וחשבתי ובפעם הראשונה ניסיתי את כוחו של הלק הלא שגרתי שיש לי,
לפחות במה שקשור לנייר ויצירה, אני מוצאת אותו שימושי. וכדי שימרח יפה
ובצורה אחידה, פחות או יותר, מרחתי אותו קודם על נייר מבשם משומש של
מייבש כביסה ואז בתנועות של wax on, wax off יצרתי את המראה הורוד
המעונן של הכרטיס האמצעי.


יהיה מעניין לעשות תערובת של צבעי לק נוספים ולראות את התוצאה.
באתגר נוסף, אחת הדרישות היתה לעצב בשיטת ה-KISS, משמע:
Keep it simple, sweety (כן, כן, אני יודעת. אין צורך לתקן).

וכך הלאה עם עוד התניות ואילוצים חביבים.

סוף שבוע נפלא

20 תגובות:

  1. Super sweet card, a really cute owl image and pretty papers...thanks for joining us at Cupcake this week :) Donna x

    השבמחק
  2. toute mignonne et tendre bravo pour cette jolie carte

    השבמחק
  3. Lovely card. Thanks for joining in with Daring Cardmakers.

    Lynda xxx

    השבמחק
  4. כרטיס מתוק ביותר!
    קרני מפוסט לפוסט הדברים יפים יותר, מקצועים יותר, כשרונים יותר! תמשיכי!!

    השבמחק
  5. קרנוש, איזה יופי!!!
    אני פשוט נהנית לראות איך את נהיית יותר ויותר מגוונת ומראה כשרון פשוט נפלא!
    אהבתי את השימוש בלק! ולגבי הוורוד, את תצטרכי אותו שוב.
    רמז, בשבוע הבא אני זאת שקובעת איזה מה יהיה האתגר בבלוג שאני מעצבת בו, וחסר לך שאת לא משתתפת ;)
    נתראה שבוע הבא מתוקה!

    השבמחק
  6. Gorgeous card,
    The image is adorable, beautiful design and details. Thanks for joining us for the Colour Create Challenge.

    Karen x

    השבמחק
  7. כרטיס מתוק ביותר
    מאד אוהבת את החותמת
    עשיתי עכשיו גם לאתגר הראשון כרטיס :)

    שיהיה לך המון בהצלחה בכל האתגרים!

    tamika14

    השבמחק
  8. קרני הכרטיס מקסים! והרעיון לשימוש בלק ממש מבריק. באמת אפשר לפתח את זה להרבה כיוונים. בהצלחה באתגרים, קטן עליך(:

    השבמחק
  9. טוב.... יש מקום למאחרים????
    מה יהיה? אני לא מצליחה לעמוד בקצב שלך....
    כרטיס מקסים , הרעיון של הלק מקורי ומפתיע, והטאצ' שלך - אין עליו.
    מעריצה את ההתקדמות והיצירתיות שלך,
    מיכל
    נ.ב אם יש לך בעיית ציוד בוורודים, את יודעת לאן לפנות.... והכוונה היא לשתיים מהתגובות שלך!

    השבמחק
  10. Donna, Fabiola, Lynda and Karen - Thank you very much for visiting my blog and of course for your comments.

    tamari - תודה על הפידבק המקסים, כל כך כיף ומחמיא.

    Itzuvit יקרה - ברור שאשתתף, נראה לך שיש אפשרות אחרת? :))) אני רק צריכה להכין לי גרדרובה וורודה.

    tamika14 - המון תודה, שיהיה גם לך בהצלחה. כיף לי להיפגש איתך באתגרים :)

    דפי - תודה :) יש לי כבר כמה רעיונות לפיתוח, זה מתבשל טיפה.

    מיכלוש - או לה לה, אין לי מילים... תודה ענקית ונתראה בקרוב

    השבמחק
  11. Fabulous simple creation, love it. You did a great job with our challenge this week at Cupcake

    Hugs
    Victoria
    x

    השבמחק
  12. כרטיס מקסים ואיזו מדליקה שיטת הלק :-)
    אני נהנית לשטוף את העינים ולקבל השראה מהכרטיסים היפים שלך.

    מיכל
    gilior

    השבמחק
  13. Aw such an adorable card, I love the owl and gorgeous colours.
    Thanks for joining us at Pollycraft & good luck.
    Hugs Emma x

    השבמחק
  14. Fantastic card! Love that adorable image! Thanks for joining in at Colour Create!

    xx-Deanne

    השבמחק
  15. adorable card!! thanks for joining us at pollycraft!

    השבמחק
  16. מיכל, תודה רבה! הלק באמת בא לי בזמן אבל נראה לי בכל זאת שאצטרך להעשיר את המבחר הוורדרד שלי. את יודעת - אם צריך אז צריך ;)

    Allison, Biscuitlid, Emma, Deanne, Paula - Thank you all for visiting my blog, your challenges were my pleasure and I'm sure we'll meet again :) Have a nice week.

    השבמחק
  17. Beautiful card, I love the super cute image...thanks for joining in with the Colour Create challenge
    Mina xxx
    you can join in my Colour Create candy now if you would like too the link is at the top of my blog

    השבמחק
  18. Gorgeous card, love the cute owl.

    Thanks for joining us over at Pollycraft.

    Hugs

    Joanne xx

    השבמחק
  19. Mina, thanks for visiting and for the compliments. I've also joined in your candy and I must say it's gorgeous.

    Thank you very much, Joanne, for your comment.
    I'm sure we'll meet again soon :)

    השבמחק