הבלוג של קרנינה

25 בינואר 2010

קופסא שקופה וכרטיס

מאז ומתמיד היתה לי אהבה לקופסאות. האהבה הזו הצריכה לחשוב על מקומות
איחסון מקוריים וגם למצוא כאלו. עם הזמן ניסיתי למתן ולשכנע את עצמי שאני
יכולה להפסיק מתי שאני רוצה וכשהבנתי שזה לא הכי ישים, התפשרתי. היום
אאמץ רק קופסאות פרימיום - כאלו שבאמת מוצאות חן בעיניי.
למשל, קופסאות מקס ברנר יכולות לחוש בטחון אצלי, כנ"ל לגבי קופסאות קרטון
מושקעות וחומרים אחרים.
את קופסת השקף הבאה ראיתי בבלוג של tamika14 ומאוד אהבתי ולכן הוספתי
לה כרטיס ברכה תואם בגודל 10X10 שמכיל גם הוא סטריפ של שקף (תוך כדי
קריאה תמיד אפשר לראות מי בא ממול). לסיום מיגנטתי.
כבוד לפיל על הסבלנות במהלך הצילומים!






8 תגובות:

  1. איזה יופי!
    יצא לך פשוט מהמם!

    וגם לי יש אהבה לקופסאות
    כל הבית שלי מלא בהן :)

    שיהיה לך המשך יום מקסים!

    tamika14

    השבמחק
  2. לקח לי זמן להבין איפה הקופסה.
    ראיתי אותה רק אחרי שהיגדלתי את התמונה.

    יצא מתוק ביותר

    השבמחק
  3. tamika, תודה רבה על הביקור וכמובן על שיתוף הגיזרה :)

    ענת - את צודקת, הגדלתי את התמונה וזה נראה יותר טוב. תודה רבה!

    השבמחק
  4. מ-ד-ל-י-ק!
    אהבתי מאד את הרעיון של הקופסה (גם אצלי מקס ברנר כבר מזמן הבין שהשוקולדים זה סבבה, אבל הקופסאות זה העיקר)
    אני חושבת שהיה כדאי חהמשיך את הגבעול של הפרח עד הקישוט בתחתי הקופסה, אבל אולי זו סתם אני שאוהבת שהעיטורים "נוגעים" אחד בשני.

    השבמחק
  5. שדרוג מקסים,
    וכעת אני רואה לאן הלכו העיגולים מהדפים היפהפיים שראיתי אותם נחתכים ב LIVE :-)
    מאוד אוהבת את בחירת הצבעים שלך, ותמסרי לפיל כבוד גם ממני - מה שמגיע - מגיע... :-)

    השבמחק
  6. גם לי לקח זמן להבין איפה הקופסא:)
    וכשראיתי...- מקסים!

    השבמחק
  7. רחלי, תודה על הטיפ! באמת מעריכה את זה, פה כבר לא ייצא לי לשנות, מאמינה שבהמשך.
    יעל, תודה, גם אני אוהבת לראות יצירות בהתהוות. הפיל מוסר "חן חן".
    תמרי, פתאום הבנתי ששילבתי פה גם אתגר של חיפוש הקופסא, בסגנון הציור השבועי לילד. שמחה שאהבת :)

    השבמחק
  8. אכן, את רואה גם לי לקח כמה ימים למצוא אותה... אבל היא בהחלט אבידה משמחת, ויפה.
    מחכה לעוד...
    מיכל

    השבמחק