הבלוג של קרנינה

16 בדצמבר 2010

גם לי יש סטייל


בימים האחרונים מסתובב לו פרס מאוד מחמיא בין בלוגי היצירה השונים -
פרס הבלוג מלא הסטייל. מעבר לכך שמאוד כיף לקבל אותו, כיף לקבל אותו
מיוצרות מגה-מוכשרות כמו עדיה, אם דו גורית, מיכל שובל, קרין D ותמיקה14.
                                     תודה לכן, בנות :)

מקבלת הפרס, עפ"י הכללים, מספרת על עצמה 8 עובדות ומעבירה את השרביט
לשמיניית בלוגריות נוספות וכך הלאה.
ואלו הן עובדותיי:
  • שנים רבות גידלתי חתולים בחום ואהבה עד שבגיל 12 פיתחתי אלרגיה אליהם.
  • אחת החויות המוזרות שחוויתי בשירותי הצבאי היתה לעלות למשמרת עם גז
    מדמיע.
  • את בעלי, בן זוגי שייחיה, הכרתי לפני 10 שנים בקורס לעיצוב אתרי אינטרנט
    שעם סיומו דרכנו נפרדו. באופן מקרי (או שלא) ומדהים נפגשנו לאחר תקופה
    קצרה שוב - הפעם במקום עבודה חדש, באותה מחלקה ובאותו צוות כשמטר
    אחד מפריד בין מקומות הישיבה שלנו.
  • בטסט הנהיגה השני שלי הצלחתי להפתיע את הבוחן ועוד יותר את עצמי:
    רגע לפני שהתכוון לגעת לי בהגה ולחרוץ את כשלוני, נתתי לו מכה על
    היד, זקפתי אצבע מורה והכרזתי בטון אסרטיבי: "אל תיגע". זה עבד - עברתי.
  • טעם הפרוזן יוגורט האהוב עליי הוא בננה-תמר-פקאן סיני.
    לא משנה כמה פעמים תכננתי לגוון ולנסות טעמים אחרים, בסופה של
    התלבטות מול ויטרינת הפירות, תמיד חזרתי לטעם המוכר והאהוב.
  • יש לי אחות ואח שגדולים ממני ב-12 ו-11 שנים.
  • אני לא אוהבת לקנות בגדים. כל ההתעסקות במדידה מוציאה לי את הכיף
    ובכלל הייתי מאוד מרוצה אם הייתה לי סטייליסטית אישית שהייתה מתחזקת
    את העניין הזה עבורי.
  • בעבר שרתי במקהלה והיום אני שרה באוטו בעיקר.
ועל החלק הקשה שבו עליי לבחור 8 בלוגריות נוטפות סטייל באמת שרפתי המון 
זמן עד שהגעתי למסקנה היחידה שאני לא יכולה לבחור רק שמונה מתוך עשרות
הבלוגים שאני מבקרת באופן קבוע ולכל אחד ואחד מהם מגיע לזכות ולכן החלטתי
לעבור על כל רשומות הבלוג שלי ולדוג את כל קישורי הבלוגים שציינתי מיום הוולדו
של הבלוג ועד היום:

ובאמת שיש עוד המון יוצרות ישראליות מוכשרות ונהדרות!

סופ"ש נפלא לכולכן
:)

11 תגובות:

  1. קרני יקרה,

    מגיע לך הפרס ותודה על הפירגון בחזרה :-)
    גם אני ממש אוהבת פרוזן יוגורט בננה-תמר-פקאן סיני, אבל אני אוהבת להוסיף גם קיווי כדי לאזן את המתיקות... הנה עוד פעילות שאנחנו צריכות לעשות יחד..

    נשיקות,
    מיכל

    השבמחק
  2. hello, j'avoue je ne suis pas sûr d'avoir tout compris (la traduction google laisse a désirer) mais ça me fait plaisir de découvrir des choses sur toi, je te félicite pour ton award tu le mérites, biz a toi

    השבמחק
  3. תודה רבה על הקישור! יש לנו כמה דברים במשותף: חתולים, טעם היוגורט, וקניית בגדים :-)

    השבמחק
  4. יקירתי, תודה על הפירגון. אהבתי את האסרטיביות שלך בתנאי לחץ (עיין בסעיף טסט)

    השבמחק
  5. היה לי כיף לפגוש אותך אתמול בסדנא ונעים לי לקרוא עליך היום :-)

    השבמחק
  6. מגיע לך! היצירות שלך אכן נהדרות!
    ואני שמחה למצא עוד מישהי חוץ ממני ששרה באוטו וששונאת לקנות בגדים! אני לא המוזרה היחידה!!
    נשיקות
    ליאור

    השבמחק
  7. תודה תודה על הפרגון!
    בדיוק חשבתי עם עצמי שגם אני אצטרך לכתוב על עצמי מתישהו, ואחד הרעיונות היה שאני אוהבת לשיר באוטו (בעיקר בקולי קולות...).
    ובעניין הטסט - הרגת אותי :-)

    השבמחק
  8. קרני מקסימה
    המון תודה לך על הפירגון
    וגם אני לא אוהבת לקנות בגדים ואם אני קונה
    אני לרוב קונה בלי למדוד :-)

    tamika14

    השבמחק
  9. תודה על הפרגון מקסימונת!!!
    וכמו תמיד יש לך לב גדול שלא יכול להכיל 8 בלוגים :)
    אוהבתותך ברשת ובעיקר מחוצה לה (צריכות להפגש יותר .. ינואר זה חודש נחמד מממ)
    אוהבת את הסגנון הנפלא שלך, כפי שכבר ציינתי בעבר.
    ובכלל את אשה נעימה ברמות יוצאות דופן.. ע"ע "סיפור כיסוי"
    נשיקות
    ושבתשלום
    עיצובית

    השבמחק
  10. גם אני העברתי לך את השרביט ל'בלוג עם סטייל'.

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1858669

    ליאת

    השבמחק
  11. סטייל יש וגם טעם טוב (ועכשיו בא לי פרוזן יוגורט למרות שהאצבעות שלי פרוזן בעצמן).
    טו בשבט שמח
    עינבלית

    השבמחק