הבלוג של קרנינה

12 בדצמבר 2010

ציפור קטנה ב(קו)לב

חתולי8 (נטולת הבלוג. למה????) ומיכל שובל ארגנו ל-tamika14 יום הולדת שמח
במיוחד, עד הפרטים הקטנים.
יום ההולדת היה אמור להיות הפתעה לתמיקה. קבענו יום ושעה, נראה שהתכנית דופקת
כמו שצריך, אבל כאן נכנס המשפט האלמותי שלמדתי בצבא, או יותר נכון בצופים:
"כל תכנית היא בסיס לשינויים".
תמיקה, שתהיה רק בריאה, חלתה והתקשרה לחתולי כדי לדחות את הערב לפעם אחרת.
החתולה היתה על סף התקף לב והוחלט שאין מנוס, מספרים לילדת היום הולדת על
מזימת ההפתעה שנרקמה מאחורי גבה.
הסוף היה כזה: תמיקה הגיעה עם אף אדמומי ולמרות שידעה על ההפתעה, היתה בשוק
מכל הארגון והכיף שעשינו לה, חתולי עברה בהצלחה שיקום שלאחר הטראומה וכולנו
נהננו מערב אינטימי ושמח ביותר.

תמיקה קיבלה ספר שמן ויצירתי (גודלו 15X15) מאיתנו ומחברות נוספות שלא יכלו
להגיע והנה הדף שהכנתי :

הניירות הם של October Afternoon 
Fly a Kite



את שאר העמודים תמיקה העלתה לבלוג שלה, כדאי לכם לבדוק, הם יפהפיים.

והמתנה....
המתנה הזו היא נקודת ציון בשבילי - זו אחת מעבודותיי הראשונות בתפירה (אני מתכוונת
לציפור כמובן) באמצעות מכונה. תודה ליעל קיפודים האחת והיחידה על ההדרכה של כלוב
הציפורים שהיווה עבורי השראה ובסיס למתנה זו:



ומובייל תחתיות הבירה המשותף שהכנו עבור תמיקה:






היוצרות מלמעלה למטה הן:
מיכל, שיר, אני וליאור החתולה





מיכלוש - תודה על האירוח הביתי, על ההשקעה והתמונות שצילמת ושהצגתי כאן.
חתולי - כל הכבוד על הזר, הכוסות הצבעוניות, המאפינס המשובחים ושקיות
הממתקים האישיות שקיבלנו בסוף הערב. ממש כמו פעם! הורס!
שיר - היה לי כיף להכיר אותך ותודה גם לך על התמונות :)
ותמיקה יקרה - כמו שכתבתי לך, היה לי כיף לחגוג איתך. את מקסימה, מיוחדת
ויצירתית ברמות. אני מאחלת לך שכל משאלותייך ייתגשמו ושתמיד נמצא סיבות
למסיבות.

שבוע נעים וחמים!

7 תגובות:

  1. גם לי היה כיף להכיר אותך!
    הציפור על תיל (כותרת טובה, לא?) מהווה השראה ליצירה עתידית :-) אחלה רעיון וביצוע!!

    השבמחק
  2. באמת התקף לב (-:
    יופי של חגיגה ושל מתנות.

    השבמחק
  3. קרני מתוקה ♥
    אני שוב אומר לך גם כאן
    המון תודה על הכל לך ולשאר הבנות המקסימות
    למרות שכביכול ידעתי הופתעתי בענק משלל המתנות
    וההפתעות שחיכו לי אצל מיכל
    והציפור המקסימה שלך (שאגב אורי הבן שלי רצה
    לגנוב לי אבל לא נתתי לו:) תלויה על החלון
    בחדר השינה ומקשטת לנו יופי את החדר

    המון חיבוק יקרה ♥
    תמי.
    tamika14

    השבמחק
  4. תמיד אני שואלת את עצמי מה עושים במקרה שנשוא מסיבת ההפתעה מבריז פתאום? אז הנה קיבלתי הסבר... ושמחה שבכל זאת עברה לכן חגיגה כייפית!
    כרגיל, מאוד אוהבת את הסגנון הייחודי שלך והצבעוניות שלך - הדף שלך מקסים!
    תודה על הפרגון בעניין הכלוב - לקחת למקום אחר ויצאה לך יצירה מקסימה ומעודנת, הציפור נהדרת ואני בטוחה שהיה כיף לילדת היומולדת עם כל הפינוקים האלה (למרות האף האדום...)

    השבמחק
  5. איזה כיף!!!
    ממש נראה מהנה והמתנות נפלאות.
    כיף שבכל יום הולדת יש רעיון אחר ומשמח מאוד.
    ממש נפלא! ומלא באהבה והשקעה :)
    אהבתי את הרעיונות ואת התוצאות הנפלאות.
    ובהחלט מגניב ביותר!

    השבמחק
  6. אמרתי לך כבר שאני אוהבת אותך?
    אם לא, אז זה הזמן! מתה עלייך. את מקסימה ומתוקה ומוכשרת! היה ערב נהדר.מקווה שיהיו לנו עוד ערבים כאלה גם בלי לחכות לימי הולדת.
    והתוצרים שלך- מדהימים. הדף והתחתית מקסימים אבל הציפור, השאירה אותי גם שם פעורת מקור...אה, לחתולים אין מקור....אז פעורת פה.
    ♥ליאור-חתולי8

    השבמחק
  7. איזה יופי של תוצרים!!!! ולתמיקה אכן מגיע כאלו מתנות איכותיות ויפיפיות והציפור יצאה משגעת, אגב, חתולי לא נטולת בלוג זה הבלוג שלה: http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=miauhow בלוג מדהיםםםם.
    שבוע טוב
    SHOULYHZO1 חיפושולי

    השבמחק