הבלוג של קרנינה

9 בנובמבר 2009

My sunshine


את אחת מיצירות ה-scrap שלי הקדשתי ליצירה של חיי - סאן, שנולד ב-24.2.08
ביום ראשון הרי הוא Sunday.
סאן נכנס לתוך סל הצעצועים שלו, כמובן אחרי שדאג לפזר אותם בהתלהבות
ובנחישות רבה ברחבי הסלון.

החיוך המרוצה לא איחר להגיע...
לעוד הרבה כאלו :)

You are my sunshine, my only sunshine
You make me happy when skies are gray

You'll never know dear, how much I love you
Please don't take my sunshine away




אני רוצה לומר תודה למיכל שנתנה רעיונות וכיווננה אותי במפגש הראשון שלי עם ה-scrap,
אז מיכלוש יקרה - המון תודה!

את מיכל הכרתי באירוע התנדבותי שנערך עבור ילדים חולי סרטן דרך האגודה למלחמה
בסרטן. על האירוע ניצחו איילת ורותי שיצרו קשר עם הבנות דרך פורום אמנות שימושית ב-Ynet.
הילדים נהנו משלל החומרים שהוצבו לרשותם, יצרו ושכחו, גם אם לזמן מוגבל, מהענן האפור
שמלווה אותם מאז התגלתה מחלתם.
אני מאחלת לכל הילדים האלו החלמה מהירה ועוד המון רגעי אושר.

4 תגובות:

  1. קרני!!!!!
    קודם כל ברכות חמות על הבלוג, אהבתי את השם והעיצוב שלך מסביב.
    תודה גם על הפרגון, את מוזמנת תמיד, ותודה לאיילת שבזכותה הכרנו!
    הכרטיס יצא מקסים. ראיתי את השלבים שבהכנתו והוא מאוד מושקע ויפה. מחכה לעוד תוצרים......
    מיכל

    השבמחק
  2. קודם כל תתחדשי על הבלוג!! איזה יופי.
    שנית, העבודה מקסימה, איזה בובון, וכל היצירה יצאה משגעת!
    שמחה לראות שהשתמש בחותמת והיא מאוד מתאימה לכרטיס.
    מחכה לראות עוד תוצרים, ונפגש בקרוב :)

    השבמחק
  3. תודה רבה מיכל ועיצובית :)
    נתראה בקרוב.

    נשיקות

    השבמחק
  4. יקירתי, מהמם!!! על הדבר ה"קטן" אך החשוב כל כך לא סיפרתי לי...- את אישה מדהימה!!! אכפתית, יצירתית, מוכשרת ברמות על! אוהבת, דנה

    השבמחק