הבלוג של קרנינה

1 בנובמבר 2010

החלפת נקודות

בפוסט הקודם סיפרתי על הצטרפותי לקומונת "המפתח ליצירה". אחת הפעילויות
הכיפיות והממלאות שהקומונה מציעה היא "החלפה" - משחק בו כל מי שמעוניינת
להשתתף מכינה, עומלת ושוקדת על יצירה עבור משתתפת אחרת בקומונה. ההחלטה
מה ואיך ליצור נתונה לשיקול דעת היוצרת תוך כדי התחשבות בהעדפותיה של
המקבלת והיכרות עמה או עם הבלוג שלה וכמובן לפי נושא ההחלפה שנבחר.
והמטרה - לשמח!

מטרתי היתה לשמח את יערה המכונה ktumama . הבחורה מוכשרת ויודעת לעשות
הכל ואני חושבת שזה מה שגרם לי לפיק ידיים :) כי מהרגע שנרשמתי ועד שהרעיון
שלי התחיל להתבשל עבר שבוע וחצי! כל מה שהצלחתי לגבש היה נושא הצבעים,
כשמה הוירטואלי, יערה אוהבת כתום (גם אני!!! גם אני!!!) ותכלת (גם אני!!! גם
אני!!!) ולכן היה לי ברור באילו צבעים אשתמש.
ידעתי שבסיס היצירה יהיה מסגרת שנקנתה באיקאה ובמקורה מחולקת ל-3.
הוצאתי את הקרטון המחלק ואת הזכוכית ונשארתי עם גב המסגרת. 
משם באמת לא ידעתי איך להתחיל עד שביקרתי בארטא ומצאתי צבע שהופך כל
משטח קשיח ללוח גירים.
ואז זה צץ: לוח מודעות. זהו, זה מה שאני אעשה! הביקור בארטא עבד!!!
לאחר שששכבות הצבע התייבשו, גזרתי שני משטחי שעם והדבקתי אותם זה
לזה כדי שלנעץ יהיה מקום להנעץ וציפיתי בבד המנוקד.
את המסגרת קישטתי בפרחים, פרפרים, כפתורים, מדבקה מתגרדת לבנה (לפינה)
ודיסקית עליה חרוטה המילה Believe.







פרחים מבד.
הבד הכתום מנוקד בטוליפ לבן. הרגשתי כמו 
קונדיטורית בפריז שמזליפה פטיפורים.

חשבתי שאם דיסקית ה-Believe תתחבר למשהו קצת יותר עמוק שמצריך מחשבה
כך ההחלפה תקבל משמעות ומכאן נולד הרעיון לספרון "8 נקודות למחשבה" אותו
יערה תוכל למלא להנאתה ולהתמלא בהשראה:

  • מקומות שארצה לבקר 
  • תחומים שעוד ארצה ללמוד
  • דמויות להשראה
  • ציטוטים משפחתיים
  • רעיונות ליצירה
  • דברים שהייתי ממציאה
  • רציתי ולא העזתי לעשות
  • דברים שגורמים לי אושר

וככה זה נראה:



במצב פתוח

וכמובן צרפתי כרטיס תואם:


עטפתי הכל בניירות משי וביניהם "שתלתי" שקית (כתומה. איך לא?) שבתוכה גירים ותגית
כתומה מוחתמת ב- To ו -From.

אחרי כל העבודה שהשקעתי הרגשתי שלהפקיד אותה בידי רשות הדואר יהיה צעד
נועז מדי והסיכוי שהחבילה תהפוך למוצר להרכבה גדול. וכך, בהיותי חובבת סיכונים
מתונים, עליתי ביום שישי לצובה יחד עם חברתי מיכל ומסרתי את החבילה לידי בעלה
של יערה שבאותו זמן היתה בלימודים. קצת פספוס שלא נפגשנו, אבל זה עוד יתוקן.

זהו. הרגיש לי מוזר פתאום. שקט. דממה (ממש כמו בספר "הבית של יעל").
ההחלפה נמסרה. סוף טוב - יערה אהבה ולי הוקל :)

להשלמת האירוע המיוחד והגעתנו לאזור, הצטרפה אלינו קרין המקסימה ויחד מילאנו
את בטננו במנות בוקר משובחות בבית הקפה הפסטורלי "איתמר" שבמושב אורה.
שם ניצלתי את ההזדמנות לתת לקרין את מתנת יום ההולדת שהכנתי עבורה. מישהי
יכולה לנחש איך קשור פה ג'ירף?!@#



כנראה שזוהי תקופת המסגרות שלי... לקרין הכנתי מסגרת מטופלת ובמקום תמונה ייעדתי
את המקום ללוח שעם. זה יהיה מצע חמוד ל-memos. בנוסף הכנתי סימניית גזירי עיתון.
את הגזירים הקפדתי שלא לגזור מתוך איזה כתבה מזוויעה (צריך להיזהר בימינו, כמעט כל
הכתבות הן מוקשי זוועה) ודילגתי למדור התרבותי.

בית הקפה מפנים משקיף על החוץ.

החוץ. 

משבילי המשתלה.



אנחנו.

זה היה כהמשך קטן לחגיגה המרובעת (מלשון 4) שחגגנו לפני כשבועיים, אבל כדאי
שאשאיר משהו לפעם הבאה :)

11 תגובות:

  1. וואו !!! מאיפה להתחיל? החלפת הנקודות מדהימה... מושלמת בעיניי, הרעיון של "נקודות !!! למחשבה " גאוני ומעורר מחשבה איך זה שלי אין כזה... גם המתנה לקרין מתוקה אמיתית ובית הקפה? נראה כמו משהו שחייבים לדגום בגיחה הבא צפונה.

    השבמחק
  2. קרני! אני גאה בך! איזו זריזות!
    כבר אמרתי לך שההחלפה יצאה מהממת! ידוע שגם אני אוהבת את שילוב הצבעים הזה, אז בכלל...אהבתי את ה"נורה" שנדלקה בעקבות הצבע, איזה כיף שזה קורה! המחברת מתוקה ושאלה- העיגולים השחורים על הכרטיס זה מדבקות אפוקסי?
    והמתנה שלי- טוב, ברור שאני מאוהבת בה! היא כל כך אני! חבל שאין קלוז אפ של הסימניה, כי יש בה כלכך הרבה פרטים מקסימים!
    ותודה שלא פירסמת תמונות מביכות שלי!

    השבמחק
  3. אני מעולפת כאן, ההחלפה פשוט מהממת!!! שלא לדבר על ההשקעה המדהימה, איזה כיף ליערה.
    מה הגודל של המסגרת? היא נראית מאוד גדולה.
    וואו, כבר אמרתי ?! ;-)

    GILIOR

    השבמחק
  4. יופי של החלפה, גוונים נעימים.

    החלפה משובחת וביצוע מושלם

    מאילנית
    eiladean בתפוז

    השבמחק
  5. פשוט מטריף, החלפה כל כך מושקעת ויפה, והנקודה למחשבה פשוט גאונית.

    באהבה, מקופלת

    השבמחק
  6. מקסים... ואהבתי מאוד את שני הרעיונות הנהדרים-
    צבע שהופך ללוח גירים,
    ו..."נקודות למחשבה" הגאוני! :-)

    השבמחק
  7. החלפה מהממת!
    רואים שהשקעת בה המון מחשבה
    ויפה שנסעת עד אליה בכדי להביא לה את זה

    tamika14

    השבמחק
  8. je craque pour tes superbes fleurs, biz

    השבמחק
  9. נראה שעשיתן חיים!!!
    החלפה נהדרת והמתנה של קרין מתוקה מאד.
    חיבוק גדול!!
    ליאור

    השבמחק
  10. החלפה מקסימה ומושקעת, רעיון מקסים של נקודות למחשבה....
    המתנה לקרין חמודה מאוד,
    ואין כמו בוקר מהנה במקום יפה ורגוע עם חברות.
    לימור

    השבמחק
  11. ויטרינה, אילנית, מקופלת, קיפודים, תמיקה, ליאור ולימור המקסימות - אחד החסרונות בבלוגספוט הוא שאני לא יכולה לענות לכל אחת בנפרד. אז תרשו לי להודות לכן על כל המילים היפות והפרגון המדהים!
    קרין - העיגולים השחורים הם חומרים שמצאתי ברחבי האינטרנט ופיתחתי על נייר תמונה. לגבי הסימניה, אני אשתדל לא לבכות על החלב שנשפך או יותר נכון על התמונה ששכחתי לצלם ולגבי התמונה הלא מביכה שפרסמתי - אכן, אני ממש מתחשבת ;)

    GILIOR - תודה תודה :) גודל המסגרת הוא 23X50.

    Fabiola - Merci! Je suis tellement heureux d'entendre. biz :)

    השבמחק