הבלוג של קרנינה

22 באוגוסט 2010

בוקר שישי

אני חייבת להתחיל לטפל בדיליים שלי!!!
את הפוסט הזה רציתי להעלות מיד אחרי בוקר היצירה בביתה הנעים של קרין במושב
עמינדב והנה עבר שבוע שלם. טוב, אז במקום ליילל על החלב... אספר שהיה נפלא!
הדרך העקלקלה וטעות ניווטית קלה היו כאין וכאפס לעומת יופיה וכמובן .... קרין.
קרין הפכה את הבוקר לשונה כשהזמינה אותנו לפתוח בביקור ב"יד קנדי" ובתצפית
נהדרת על אזור מגוריה. היה לי קשה שלא לשים לב להבדל... נשמתי אוויר אמיתי.
מהסוג הצלול, מהסוג שכל כך חסר לנו במרכז ובדיעבד הצטערתי על שלא לקחתי
איתי קצת בבקבוק.

מהאנדרטה פנינו לכיוון האוטו והמשכנו לביתה של קרין ושם התחלנו להתפנק:
קרין פינקה אותנו בחלות שמנמנות, ריחניות וטעימות של שבת תוצרת ידיה
ובשקית אורגנזה מלאת הפתעות ליצירה. וכמובן, כל אחת מאיתנו, כמו נמלה
חרוצה, הביאה מהבית מטעמים שהכינה בערב חמישי ולקינוח הכנתי עבורה גם
קופסא של סוכריות יצירה:

עטיפת הקופסא קלה להשגה ואפילו במחיר אפסי
בארומה. הם מאוד נחמדים שם: אם תבקשו 2-3 דפים
הם יביאו לכם סטפה. אין להם כוח לספור והלחץ...

את התגיות מימין (ועוד הרבה אחרות) ניתן להדפיס בבלוג 
המקסים הזה. שווה ביקור!
את הרעיון לפרח הכפתורים שמשמאל קיבלתי מכאן ותרשו לי
להתגאות קצת בפרחי הקרושה שלי... 

שבעות ומרוצות התחלנו ביצירה וכל מה שאני זוכרת שפתאום היה כבר 14:00!!!
כך העברנו לנו בכיף מספר שעות, שמחתי לפגוש שוב את פיית מרציפן וקרנושי
ולהכיר את הבנות הנוספות שהצטרפו אלינו (תמונות בבלוג של קרין) וכן את
מיה מנור שפוסט שלה הוא פוסט: עשיר, מעורר השראה ומלא בהפתעות.

תודה קרינוש על בוקר כיפי ועל אירוח מושלם!


ואם כבר בבוקר שישי עסקינן, נתקלתי בשיטוטי ברשת באתר המעניין הזה ששייך
לבחורה ששמה חגית אברון והוא אינו עוסק בסקראפ. ביום בהיר אחד החליטה
הבחורה להגשים את חלום "הנאת החיים" ומכאן הדרך לספר ("שישי בבוקר")
ולאתר אינטרנט היתה קצרה וממוקדת. נכנסתי לאתר וקלטתי כמה דברים מעניינים
עוד לא ראיתי וכדאי שאתחיל למלא את היומן.
הכנסתי ישר ל-Reader :)

שבוע נהדר וטיפה יותר קריר לכולנו!

6 תגובות:

  1. תודה על כל הפרגונים!!! גם לי היה כיף מאוד מאוד! תודה שבאת ושפינקת! והקופסה, עם הדברים שבה- פשוט מהממת ומככבת אצלי על השולחן!

    השבמחק
  2. מ-ק-ס-י-ם. הקישוטונים נראים כל כך יפה! אני אוהבת את הצבעוניות של הכל ביחד בקופסא. והרעיון לעטיפה בעזרת דפים מארומה - גאוני.

    rubh -

    השבמחק
  3. קופסא נפלאה וגם כל מה ששמת בפנים
    אני בשבילכן שנהניתן!

    tamika14

    השבמחק
  4. איזו קופסא כייפית! גם הקופסא וגם התכולה...

    השבמחק
  5. tu peux etre fier de tes fleurs en crochet, elle sont super réussi, et c'est une super attention, biz

    השבמחק
  6. קרין - אני מה-זה שמחה שאהבת :) זה באמת מכל הלב.
    רוני - תודה! אני מרגישה אבודה בלי צבעים, יש לנו 3 תמונת בסלון שצועקות צבע :)
    tamika14 - תודה, אני תוהה מתי אנחנו נכיר פנים מול פנים... מאמינה שבקרוב.
    יעל - היה לי כיף להכין אותה. תודה על הפרגון החם.
    Fabiola - Merci Beaucoup! c'est vraiment passionnant. biz

    השבמחק