הבלוג של קרנינה

30 בינואר 2016

סדנת דיוקן עצמי

בראש השנה האחרון העברתי סדנת עיצוב כרטיסי ברכה לחברי עמותת "שכולו טוב" ולפני מספר שבועות, אורית חיים-גרסטנר המקסימה שמנהלת ביד רמה ורגישה את הפעילויות החברתיות בעמותה הזמינה אותי להעביר לחברי העמותה סדנת פורטרטים בהשראת חנוך פיבן. תזכורת קלה למי שצריך... פיבן יצר דיוקנאות קולאז' של אישי ציבור וידוענים ממגוון חומרים וחפצים. אי שם בשנות ה-90 בטור שבועי בעיתון הארץ.


"סדנת פורטרטים? חנוך פיבן? אני?"

אחרי שניה של היסוס, היה ברור לי שהולך להיות מקסים ומלא משמעות. וכך נולדה לה סדנא חדשה. 
החברים שהשתתפו בסדנא התיישבו אל מול קופסאות עמוסות בפיצ'פקעס וחומרים שונים והחלו במלאכת הדייג. כל משתתף ליקט את החפצים המתאימים והנכונים לו והחל בשלב המשחק בו סידר וארגן את החפצים לכדי דיוקן עצמי.

הגדרנו את המושג דיוקן עצמי, דיברנו על חפצים ומשמעותם, על תכונות שהם מסמלים, הדגמנו והתנסנו ביצירת הבעות שונות ובהעברת מסרים שונים דרך מיקום החפצים ולקראת סיום, כל משתתף סיפר על הדיוקן שיצר ולמשך מספר שניות פתח בפנינו צוהר קטן לעולם הפנימי והעשיר שלו.

 






   

 


אפשר וכדאי לנסות בבית עם הילדים. כדי להיכנס לראש הקצת מוטרף (באופן חיובי, ברור) תכנסו ליוטיוב ותצפו בסרטונים שלו. הם קצרים, קלים לעיכול ונותנים נקודת מבט שונה ומעניינת על דרכים אפשריות ליצירה ויותר מזה - דרך נפלאה לילדים לבטא את עצמם ולנו, להיכנס לנפש המרתקת שלהם.

כל מה שנשאר לעשות אחרי שצפינו זה לשלוח את הילדים למשימת איסוף ביתית נרחבת של פיצ'פקעס מהמגרות ולהתחיל לשחק. הפורטרט לא חייב להיות דומה והדגש הוא כמו שכבר אמרנו, בבחירת החפצים, החומרים והמרקמים. תהנו!



שבוע מקסים!
קרני

11 בינואר 2016

Wanderlust

עמוד 30X30 חדש שעיצבתי בהשראת הולנד, שבה ביקרתי לפני 10 שנים (טוב ששמרתי את הדרכון ומצאתי בו את החותמת שהזכירה לי) ועכשיו הייתי עולה על מטוס ושבה לשם.
אז את התמונה הזו אמנם לא אני צילמתי אבל יצרתי לה סביבה חמימה ומעניינת שעושה לי עוד יותר חשק.
השתמשתי בסמלים שונים שמזוהים עם הולנד ובמילה שמעבירה את אחת התשוקות והחלומות הגדולים שלי - לטייל ולחקור את העולם.

אשמח לשמוע מה דעתכן :)









3 בינואר 2016

סדנת עיצוב דפי אלבום לתינוקות

שנת 2016 נפתחת עם סדנא מקסימה וצבעונית בעקבות בקשות שהגיעו מאמהות וותיקות וטריות שמצלמות המון את הבייביז שלהן ומאוד רוצות ליצור אלבום מיוחד במינו שיכיל את הזכרונות היקרים והחד-פעמיים של חייהן. הזכרונות יקרים וחד פעמיים ואין לנו ביטוח עליהם. עם הזמן הם דוהים, הפרטים שזכרנו בבירור הולכים ומתערפלים להם ותחושה של החמצה קלה (במקרה שלי, כבדה) מתחילה לכרסם.

תחילת שנה היא תקופה מעולה כדי ליצור לעצמנו הרגלים נפלאים חדשים כמו שימור זכרונות, עיצוב רגעים מיוחדים, מופלאים וצבעוניים על פני דפים שילוו אותנו שנים רבות ובאמת שיגרמו לנו ולמשפחתנו אושר.

אני מזמינה אתכן
לסדנת עיצוב של דפי אלבום לתינוקות
שמתקיימת ב-10.1.16 בשעה 10:00



סדנא שבהלכה נלמד לעצב 3 עמודים משגעים לבייבי שלנו, נלמד באילו חומרים להשתמש, באילו לקשט, נכיר מכשירים ועזרים שונים ומדליקים לעיצוב אלמנטים ופרטים קטנים וחשובים ועוד המון טיפים מקצועיים לאיך ממשיכים לעצב בבית מבלי להתפרע עם קניות מיותרות.







כל משתתפת מביאה עמה תמונות של תינוקה, מקבלת את כל החומרים הדרושים בסדנא ויוצאת כשבידה 3 עמודי אלבום מלאי צבע וטאץ' אישי.

משך הסדנא - 3 שעות.
הסדנא מתאימה לכולן. אין צורך בידע קודם!
ומתקיימת ברחוב שיינפיין 17, כפר סבא.

* ניתן לבוא עם הבייבי כמובן


לפרטים והרשמה צרו איתי קשר בנייד 054-4324006, כאן או במייל שלי - karnistrod@gmail.com





נתראה :)