הבלוג של קרנינה

24 ביולי 2015

חוזרים אל ספסל הלימודים

ההצעה של קרן תפסה אותי לא מוכנה אבל זה ממש לא מה שהפריע לי לומר "כן" בשמחה גדולה.
עם כל העבודות שיש לי מסביב תהיתי מאיפה אשיג עוד משבצת זמן ללו"ז ושוב נזכרתי שזוהי שנת הכן שלי (כמו הספר. עבר הרבה זמן מאז שקראתי אותו אבל המושג מצא חן בעיני) וחברתי לצוות המעצבות המוכשרות של החנות המהממת של קרן ושל קבוצת סקראפ - Touch Of Art שהיא מנהלת בפייסבוק.
אני קופצת על ההזדמנות להודות לך שוב, קרן, על ההזמנה להיות חלק מהקבוצה ולקחת חלק בקידומה, תוך חיבוק גדול ממך וקבלת פנים חמה.

נכון שיום שלישי ה-1.9 נראה מרוחק מתמיד ואיך לא, חופשת הקיץ הארוכה חוסמת לנו משמעותית את שדה הראיה ואנחנו עסוקים בהרכבת הפאזל הגמיש והמשתנה שנקרא "לו"ז".
אבל חלק מהעניין הוא להתחיל להתארגן, באיזי ובשלבים לקראת שנת הלימודים הקרבה. להכין את הילדים בקצב שלהם למעבר מהגן לביה"ס או להתארגנות מחודשת של עליית כיתה. האסימון נופל לאט מהרגיל, לא הספקתי למצמץ והופ, סאן החמוד שלי עולה לכיתה ב' וזו סיבה נפלאה ליצור בשבילו פריט רב שימושי, משהו שיעשה לו סדר בעניינים ועל הדרך שיוסיף עניין לעין.

לאורך השנה ובכל שבוע ושבוע קיבלנו במייל את מערכת השעות בת 2 עמודים, הדפסנו ותלינו על המקרר. מאוד "ידידותי" לסביבה, נכון? אז הנה, נמצא הפתרון גם לזה ועכשיו יש לנו דף אחד של מערכת שעות רב שימושית, מסודרת ונעימה לעין. וכמובן ידידותית מאוד לנו ולסביבה.

הדף העליון הוא שקף שמאחוריו ועל גבו ניתן להוסיף דפים מעוצבים ומה שאוהבים. והחלק הטוב פה הוא ליין המדבקות של קרן! המדבקות כל כך נוחות וגמישות לעבודה, ניתן להסיר אותן בלי בעיה אם התפקשש לנו קצת, אפשר לבחור מארזי אותיות דפוס וכתב, שכוללים ספרות וסימני פיסוק. רק עם הצבעים יש בעיה! כמעט לא ניתן לבחור. קשה מדי.






בשבוע הקרוב נעלה בקבוצת הפייסבוק עבודות והשראות בנושא "שלום כיתה א'" והחזרה לבית ספר, אני מזמינה אתכם להצטרף אלינו ולהנות מהרעיונות שנעלה, לשאול שאלות ולשתף בקבוצה הכל כך מפרגנת הזו את עבודותיכם.
אני אהיה שם!

חופשה רגועה ומהנה :)
קרני

6 תגובות:

  1. קרני,
    הלוח משגע!!!
    איןלי ספק שאכין לי (יותר נכון לילדים) אחד :-)

    השבמחק
  2. תודה רבה מיכל!
    אל תשכחי להראות לי מה יצא לך :)

    השבמחק
  3. Super mignon, tu prépares déjà l'école? En tout cas c'est très chou,biz

    השבמחק
  4. Merci beaucoup, Fabiola :) Oui, je mentalement prépare l'ecole :) Biz

    השבמחק
  5. תשובות
    1. הי יפעת, איזה כיף שקפצת לבקר והשארת לי תגובה מחממת מאוד :) תודה רבה!

      מחק