הבלוג של קרנינה

15 בפברואר 2013

כבוד לאהבה

לפני שנתיים אמא שלי חגגה יום הולדת 70. אחי, אחותי הרחוקה ואני ארגנו לה יום הולדת עם מבחר חבריה הטובים. אפינו, בישלנו, קישטנו, ערכתי סרט וידאו עם תמונות מינקותה ועד היום כולל קטעי וידאו מרגשים ובקיצור, הרמנו מיני הפקה מדוגמת.

לאחרונה התפנה לי מעט זמן לטפל בערמת הברכות שהיתה מונחת בשקית ניילון, ולתת את הכבוד המגיע לאהבה, למילים החמות ולפירגון האינסופי שנכתבו לה ועליה.

השתמשתי בכריכה המשגעת של 7gypsies וברב אונים לבנים של Maya Road.
חלק מהברכות שילבתי עם דפים מדוגמים, לחלק חוררתי את המעטפות ובאופן כללי ניסיתי לשלב כל ברכה באופן  שונה וייחודי, כך שלא יצ'עמם. הנה כמה דוגמאות:

איפה מסתתרת הארנבת?











לי באופן אישי, חשוב לשמור ברכות שקיבלתי, אם ליום הולדת, אם לנישואין, להולדת הילדים וכל אירוע משפחתי או אישי. יש לי קופסאות נעליים ששומרות על מכתבים, ברכות ואפילו פתקים שקיבלתי במהלך שיעורים כשהייתי תלמידה ביסודי ולאחר מכן גם בתיכון. אחת לכמה שנים אני אוהבת לפשפש בהן ולקרוא באקראי את מה שהיד שלי דגה. זה מעלה אצלי חיוך וגם נשכחות. ויום אחד אני יודעת שהילדים שלי יהנו לקרוא אותם, כמוני.


והנה כרטיס קומפקטי בגודל 9X11 ס"מ שהכנתי, מעט רטרואי לטעמי. לא רואים כל כך טוב את המסגרות שהוספתי מסביב למדבקת הSNAP ומסביב לדף התכלת... הן מנצנצות. קניתי את 3 הטושים המנצנצים האלו ומדהים האיפוק שגיליתי אל מול כל שאר הסדרה. ח"ח לי.


את המשושים ברקע הבלטתי עם אמבוסינג ובגלל שמחלת הראב-אונת טרם חלפה לה מהפרוייקט שלמעלה, הוספתי לבבות לבנים.



מקווה שהיה לכם יום אהבה מחמם ונעים ושאמרתם היום שאתם אוהבים :)

8 תגובות:

  1. מרגש ומקסים!
    גם אני שומרת ברכות.....

    השבמחק
  2. איזה יופי של אלבום ברכות! מקסים מקסים! בהחלט עושה להן כבוד גדול. וגם בין הברכות של אחרים רואים את הסגנון הנהדר שלך. גם אני פעם הייתי מהשומרות אבל עם הזמן והתמעטות המקום אני פחות ופחות מקפידה. אולי מיני אלבומים זה הפתרון. והכרטיס ממש מיוחד, ההבלטה על הרקע השחור יוצרת אפקט ממש מדליק!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. כבר מתכננת לאגד למיני אלבום את הברכות שקיבלתי עבור רומיק ויש עוד כל כך הרבה... גם אני לפעמים אומרת שהפעם אזרוק אבל בסוף מכניסה לאיזו קופסא ומניחה באיזו פינה.

      מחק
  3. איזה מגניב!
    בהחלט רעיון מעולה לאגד ולקבץ כרטיסים מארוע מסויים!
    שיחקת אותה :-)
    והכרטיס - אהבתי את השילובים שבו...

    השבמחק