הבלוג של קרנינה

13 בינואר 2013

החייזרית מכוכב הפינטרסט

פינטרסט הוא אחד מאתרי ההשראה האהובים עלי ואני יכולה למצוא את עצמי מבלה בו שעות בעיבוי הלוחות שלי, בהוספת חדשים, בהעלאת תמונות, מעקב אחר חברים חדשים ועוד ועוד תוך הנאה צרופה.
באחד השיטוטים נתקלתי בחייזרית יפת העין שבתמונה. מיד ידעתי שאני רוצה ליצור אחת או שתיים כאלו בעצמי.

DSCF7264

בזכות מיומנויות התפירה ה"מיוחדות" שלי, החייזרית איבדה את הזרבובית החיננית והרי התוצאה:

הגוף תפור מבד פליז והתוספות מלבד


בלילה היא זוכה למיטה חמה ולחיבוק אוהב של סאןסאן


☼  ☼  ☼  ☼  

והנה דבר מרגש שגיליתי לפני יומיים - בתוכנת העריכה של פיקסה, בה אני משתמשת לעיתים רחוקות (בדר"כ בפוטושופ) לטיונינג של התמונות שלי, גיליתי כפתור חדש שלא הייתי מודעת לקיומו - כפתור Edit in Creative Kit :


בגלל שרמות ההתלהבות שלי מהתגלית החדשה גבוהות, החלטתי לערוך היכרות קטנה ולהציג לכל מי שלא מכיר.

בלחיצה על הכפתור, תראו שאת הממשק המוכר של פיקסה מחליף עכשיו ממשק מיוחד ובראשו 4 כפתורים עיקריים.

הראשון מביניהם הוא Basic Edits (מסומן בתמונה).
תחתיו מצויות פונקציות שמישות ביותר של חיתוך תמונה, היפוך/סיבוב, חשיפה, גוון, חדות, בהירות ושינוי גודל.





הלחצן השני הוא Effects שמציע מגוון מקסים של... אפקטים :)
לכל אפקט יש אפשרות מינון ו/או כיונון. כאן השתמשתי באפקט של ערפול בגוון ירוק:




הלחצן השלישי הוא Decorate שמציע תוספות עיצוביות ונקודתיות לתמונה. למשל הוספת דודלינג ביד חופשית והוספת בועות דיבור כמו בתמונה. ניתן לשחק עם גודל הבועית, צבע, שקיפות וניתן לסובב ולהפוך אותה לפי הצורך. באותה נשימה הוספתי גם טקסט, דרך הלחצן הרביעי - Text.



תוך כדי משחק, שמרתי כמה תוצרים שאהבתי:

המטשטש המפקסל.
אני, אישית, מעדיפה אותו על פני הכתמת פנים באמצעות צבע מהסיבה שהוא פחות מושך תשומת לב ונטמע בעדינות עם גווני התמונה.



אפשרות לתוספת של קליפארטים חמודים, כמו השפמים המדליקים שנמצאים בכל פינה:


וכמו המשקף-אף שבלעדיו המפלצת שלי לא היתה שלמה:


וכמו אביזרים נוספים שבלעדיהם המסיבה לא תהיה מסיבה:


משחקי שחור-לבן וצבע:



פונטים:



מסגרת פולרויד:



ותוספות של ערפל, ספיה, גירעון ועיגול פינות:



זהו לבינתיים, מקווה שחידשתי :)

שיהיה לכם שבוע
☼ 
חמים ונעים



8 תגובות:

  1. כמה מתוקה!!!! כ"כ אוהבת מפלצות, וזו פשוט נהדרת. ויופי של אפקטים עשית לה. סופסוף פיקסה החליפו את השת"פ עם פיקניק ומההסבר שלך נשמע שזה הרבה יותר נוח. תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, גם אני. סתם יצא להן שם של יצורים מפחידים :).
      פיקסה שיחקו אותה והביאו קיט קריאטיבי נוח ומגניב.

      מחק
  2. trop fun! tu as l'air de t'être éclatée!!! biz

    השבמחק
    תשובות
    1. Merci! Après une longue absence, j'ai beaucoup de créations pour presenter :)

      מחק
  3. איזו מתיקות המפלצונת הזו....
    ותודה על הגילוי הנהדר. מעולם לא שיחקתי עם דבר כזה וברור שאנסה!

    השבמחק
  4. תודה ליאור יקרה!
    מקווה שישמש אותך כמו שמשמש אותי :)

    השבמחק