הבלוג של קרנינה

8 בינואר 2013

על גלגלים

    מיכלי מ"יוצאות מהקווים" העלתה אתגר מינימליזם.
אני אוהבת מינימליזם, אבל העמוד שעיצבתי הפעם באמת מרגיש לי ערום מדי, במיוחד כי בחרתי דף לבן.

התמונות צולמו לפני כשנתיים בקיבוץ אייל ב"לימפופו" (אתר בילוי מומלץ! לכל המשפחה).

כבר מגיל אפס סאן נמשך לגלגלים, סביבונים ועצמים מסתובבים, עד כדי כך שבמשך חצי שנה הוא התאמן עם כל הרצינות על סיבוב סביבונים (ובגיל שנה וחודשיים כבר סובב אותם ואותנו בעיניים עצומות). בגיל שלוש הוא כבר ידע תיאורטית איך להחליף גלגל מפונצ'ר, שם כל כלי וזיהויו בבגאז' (ותודה לגולשי יוטיוב על הסרטונים המקצועיים). וכך יצא שאחת מפעילויות אחה"צ האהובות עליו היתה לרדת לחניה ולתרגל החלפת גלגל (בכאילו).

זו הסקיצה המאתגרת:



והעמוד שעיצבתי, שגודלו 23X23:


את ה-"ל" החלפתי ב-"ץ" כי זה מה שנשאר לי ממלאי הראב אונים ולשמחתי זה אפילו נראה חמוד.
ואל תשימו לב בבקשה לפיקשושי ההחתמות. תודה ;)

יום חמים ונפלא לכולם!

16 תגובות:

  1. super jolie ta page, épurée et élégante, biz

    השבמחק
    תשובות
    1. Fabiola!!! il ya longtemps...
      :) Je suis tres content que vous etes ici
      Merci beaucoup pour votre visit et compliments
      Biz!

      מחק
  2. דף עדין במיוחד :) וכפי שאמרת ה "ץ" השתלבה יפה כאות " ל " . בהצלחה באתגר .

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ונעים מאוד להכיר :-)

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
  3. תמונות מתוקות :-)
    אהבתי את הראב אונים העיגולים
    והתחליף של הץ' חמוד מאד :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שיר :-) הם באו לי בזמן הגלגלים האלו.

      מחק
  4. אני חושבת שעמדת באתגר בכבוד :) ה- ץ שלך נראים הכי במקום.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיכלי על האתגר ועל הפידבק המפרגן @}-;-'--

      מחק
  5. דף מקסים ובעיני ממש לא ריק מידי...אני בזמן האחרון גיליתי שאם מרגיש לי ריק מידי הפתרון הוא להשפריץ קצת צבע וזה פותר הכל. מאוד אהבתי את הקישוטים המדוייקים ואת הצ'...

    השבמחק
  6. נכון. חשבתי על השפרצות והחתמות ברקע ואז הזכרתי לעצמי שבאנו בגלל המינימליזם ואיתו נישאר :) ממש סלוגן לתעמולת בחירות איכותית. תודה על הביקור והפרגון שמחמם ביום כזה קפוא :)

    השבמחק
  7. תודה רבה על הביקור והתגובה :)

    השבמחק
  8. יופי של דף!!!
    מתגעגעת כבר ליצור יחד♥

    השבמחק