הבלוג של קרנינה

30 בדצמבר 2012

יותר זמן

כמעט עברה שנה שלמה מאז הפעם האחרונה שכתבתי בבלוג ולמרות החוויות הגדולות והמרגשות שעברתי, אני בוהה דקות ארוכות במסך ולא יודעת מאיפה להתחיל.

בשנה העמוסה הזו הספקנו לארוז את הדירה האהובה עליי ב-6 השנים האחרונות. זו לא הייתה סתם דירה זו "ה"דירה. הדירה אליה עברנו לגור יחד בעלי ואני כשהיינו צעירים ויפים :), הדירה ממנה יצאנו לטקס חתונתנו והדירה בה נולד בננו הבכור ולפני כ-7 חודשים, הדירה שבה נולדה גם בתנו המתוקה שהפכה אותי לאמא בפעם השניה!!!
7 החודשים האלו היו קשים ומרגשים בו זמנית בהם מסתגלת המשפחה כולה יחד וכל אחד בנפרד לשינוי שהביאה עמה התוספת המרגשת ולשינוי שהביא איתו המעבר לשכונה חדשה והמגורים למעשה באתר בניה. מאתגר ביותר....

ובזמן הזה חלמתי על יצירה :) - קצת זמן לעצמי (חוץ מאשר השהייה בשירותים שגם היא לא ממש נטולת הפרעות), לניירות, למדבקות, למספריים, לדבק ולשאר החומרים האהובים שלי וכמובן לכתיבה שלי כאן. אליכן ואליכם.

אז לקראת השנה האזרחית החדשה, אאחל לעצמי יותר זמן. לילדים, למשפחה, ליצירה, לחשיבה על עתידי המקצועי ולפיתוחו. יותר זמן לכתיבת פוסטים כי עד שאני מרוצה משורת טקסט בודדת, אלוהים ישמור. יותר זמן להסתכל על מה שיש, יותר זמן להנות ממה שיש, יותר זמן לטייל, לדבר, לבלות, לישון, לתכנן תוכניות ולהוציא אותן לפועל.

הנה רגע אחד גדול במיוחד ועוד כמה רגעים קטנים שנחרטו מהשנה החולפת...

תוספת קטנה-ענקית

אורזים את 6 שנות חיינו בדירתנו האהובה 


================

אתמול בלילה מצאתי את עצמי משתעשעת עם הקיט הדיגיטלי היפהפה והשימושי שעיצבה מיכלי מ"יוצאות מהקוים" (בלוג רענן, משגע ומלא צבעים של 5 יוצרות מופלאות!!!) ובו שילבתי תמונה ששווה עבורי הרבה יותר מאלף מילים.
התמונה מסמלת עבורי את אחת התקופות השמחות בשנה, בה אחותי מגיעה עם בעלה ושלושת הבנים ההורסים שלהם לחופשה שנתית בארץ. כבכל שנה, גם הפעם חגגנו יחד את החג המקסים והטעים הזה ולכל נכד ארגנה אמא שלי, המכונה סבתא דסי, חנוכיה. כך כולם שמחים ומרוצים, השד הרכושני נשאר רדום והבית מתמלא אור והמולה, כזו שאני אוהבת.



שתהיה לכולנו שנה אזרחית מלאת אור וזמן!

נשיקות!