הבלוג של קרנינה

27 באוקטובר 2011

כרטיסים ליקרים

אחרי הרבה זמן וגעגועים שמחתי להדרים מעט ולבקר את קרין המקסימה.
הגעתי עם Tote הסקראפ שלי, חומרי יצירה בודדים להפליא ומתנת יום הולדת/יציאה
לחירות מביה"ח של קרין.

בגלל או הודות למשיכתי הלא מובנת לקופסאות, הכנתי לקרין קופסא וניסיתי לשוות לה מראה
של תיבת אוצר ולמלא אותה באוצרות כיפים. את התיבה קניתי כשהיא חומה ועירומה, עליה
הדבקתי בשכבות, נייר עטיפה שקניתי ברשת Accessorize (האריזה כוללת שני גליונות זהים
של בולי פרפרים ושתי תגיות להן מחובר סרט ורוד) הוספתי מספר אלמנטים וחותמות שאת
חלקן צבעתי בצבעי מים.
את הסטריפ החשוף בין החלקים המטופלים צבעתי בצבע נצנצים שקוף.


הקופסא מכילה כרטיס ברכה, קופסת (עוד אחת!) לב מטופלת ובתוכה סיכת דש מתחרה,
ציור שהקטנטן שלי צייר במיוחד עבור קרין, דיסק ובו מספר יצירות קלאסיות מוכרות
ומשובחות ושקית שוקולדים.





באותו בוקר של פטפוטים מהנים הופתעתי לגלות שיש ייתרון עצום להצטיידות מינימלית
של Tote וחבילת ניירות של Pinkpaislee ושיש יחס ישר וחיובי בין זה לבין תוצאה מהירה,
חייבת לחזור על הניסוי הזה שוב בקרוב.

הודות לתגלית יצרתי כרטיסים לשתי חברות וותיקות שחגגו לאחרונה יום הולדת:




ובזמן אחר, הכנתי כרטיס יום הולדת, הפעם במתכונת גברית יותר למי שהיה מבין הנרשמים
הראשונים לבלוג שלי. הוא מקפיד ליידע אותי: "קיבלתי מייל מ My Goodies", למקרה
ש"My Goodies" שלח פוסט ללא ידיעתי :) 

אל תדאג, אני יודעת שאתה יודע ש My Goodies הוא אני ותודה על הפירגון, על שבחנת
בהתלהבות את הכרטיס שהכנתי לך ואפילו שאלת איך יצרתי את השכבות ואיך ניקבתי את
החורים והוספתי להם את "אלו" (שנקראים איילטים).



עד 120, אבא!




9 תגובות:

  1. כמה דברים יפים :-)
    המתנה לקרין מקסימה!
    הכרטיס יצא יפה מאוד, והתרשמתי במיוחד משדרוג הקופסא, הרעיונות טובי הטעם שלך!

    הכרטיסים האחרונים וזה של אבא שלך, יפים מאוד וגדולתם בפשטותם, נהדר!

    GILIOR

    השבמחק
  2. אשריי שזכיתי באשה כל כך מוכשרת.

    על אף מיעוט התגובות שלי דעי שאני מאוד מעריך את היצירתיות שלך.


    אור

    השבמחק
  3. איזה כיף לי!!!
    הקופסה כבר שינתה את ייעודה לקופסת הכרטיסים הרשמית שלי, הסיכה כבר נענדה והשוקולדים כמובן נעלמו ללא זכר :). הכל כל כך יפה, מלא במחשבה ובעיקר משמח!!!
    הכרטיסים מקסימים, והיה כ"כ כיף ליצור יחד...מקווה בקרוב לעשות את שוב.
    ולסיכום, אוווו אחד גדול על התגובה המרגשת של אור המפרגן :)

    השבמחק
  4. איזה תוצרים נפלאים!
    הקופסאות יפהפיות והכרטיסים מדהימים!
    שמחה שחזרת ליצור :-)

    tamika14

    השבמחק
  5. תהיתי איזה גבר רשום לבלוג שלך? חחח...
    אין כמו אבא! כרטיס נפלא יצרת לו!
    כמובן, גם כל שאר הדברים נפלאים!
    אהבתי במיוחד את הסיכה המהמת והקופסא שלה.

    השבמחק
  6. oh comme c'est joli, adorable ces boites, biz

    השבמחק
  7. שדרוג תיבת האוצר - מהמם! תוצאה יפהפיה, מיוחדת ואישית... מקסים!

    השבמחק
  8. איזה כרטיסים מתוקים!!
    וקופסת האוצרות - איזו השקעה!
    :-)

    השבמחק
  9. וואו, עבודות מהממות, תיבת האוצר פשוט מקסימה, כל כך אהבתי.

    מקופלת

    השבמחק