הבלוג של קרנינה

27 באוגוסט 2011

רק נייר


קרן ממניירות התחדשה בבלוג יפהפה ולכבודו היא מציעה קנדי ממש מתוק ואני,
כקוראת סמויה לשעבר, החלטתי להשתתף באתגר הנפלא הזה ואולי אהיה הזוכה
המאושרת בסדנת קופיק, שכבר הרבה זמן יושבת לי בחלק הזה במוח שאחראי על
הדגדוגים.

להלן מתכון האתגר:
1. יש להכין כרטיס ברכה בנושא יום הולדת / מזל טוב / בהצלחה.
2. הכרטיס חייב להיות עשוי כולו מנייר, הכניסה לחומרים אחרים אסורה בהחלט!
3. אפשר להשתמש בחותמות.

הניירות שבהם השתמשתי עבור הכרטיס שייכים לקיט For The Record של
Echo Park אותו קיבלתי בסדנת המיני-אלבום של טרייסי האדסון. אני מאוד
אוהבת את הצבעים, הדוגמאות והשילוב שלהם שמעלה לי חשק לא מוסבר
ללימונענע :)

את האותיות ניתן לזהות - קסם שימושי במיטבו




אסיים בתמונה משעשעת -
ערמת הבגדים הקטנה שהיתה מונחת על השולחן קיבלה טוויסט נחמד כשבן זוגי היקר הניח
עליה את משקפיי.




חיבוקים 
 

13 תגובות:

  1. super jolie et très jeune et branché, biz

    השבמחק
  2. כרטיס מקסים. אהבתי מאוד את הפרחים!

    השבמחק
  3. שמחה שיצאת מהאלמוניות.
    אהבתי!!!
    מיס פיגי מושלמת במשקפיים, לקח לי שנייה להבין שזה לא חלק מהתמונה.

    השבמחק
  4. כרטיס מקסים!
    ומיס פיגי? אהובת ילדותי:-)

    השבמחק
  5. כרטיס מקסים . בהצלחה בקנדי...ומדליק מה החיים מזמנים לנו מתחת לאף...של מיס פיגי.

    השבמחק
  6. נהדר! אחלה תמונה :-)
    יופי של כרטיס - עשיר, שמח וססגוני!
    בהצלחה!!!

    השבמחק
  7. הכרטיס באמת עושה תחושה של לימונענע... התמונה של המשקפיים גדולה! מתגעגעת!

    השבמחק
  8. כרטיס נהדר
    מאד אוהבת בו את הצבעוניות והפרחים
    שיהיה בהצלחה!

    tamika14

    השבמחק
  9. מקסים!!! אהבתי מאוד!!
    האם אני טועה, או שיש לך כותרת חדשה?!

    נשיקות..

    השבמחק
  10. חחח.... הרגת אותי מצחוק עם התמונה האחרונה - ענק :-)
    הכרטיס מקסים!

    השבמחק
  11. הכרטיס נהדר והתמונה...חבל"ז לגמרי
    אוהבתותך!
    ליאור

    השבמחק
  12. יופי של כרטיס, מאוד אהבתי את הצבעוניות שלו, והתמונה משעשעת כל כך
    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  13. תמונה נהדרת עם המשקפיים וכרטיס מתוק להפליא
    שתהיה שנה טובה ומוצלחת

    השבמחק