הבלוג של קרנינה

17 באוגוסט 2011

שקית מבד

הי, אחרי געגועים בלתי פוסקים, חזרתי! סוף סוף!
אני לא אתרץ למה נעדרתי כל כך הרבה זמן, אני רק אציין שהיו לי המון המון דברים: עומס
בעבודה, תכנון יום הולדת לאמא שלי שחגגה 70 (גם אני חגגתי יום הולדת לפני כ-3 שבועות),
תשלום חשבונות ועוד. אבל באמת שאני לא רוצה לתרץ...

את מידות שקית הבד הבאה לא תכננתי מראש. התכנון העיקרי (והיחידי) היה שהשקית תכיל
את הלב שלצידה. לקחתי מספריים והתחלתי לגזור מהבד, הצמדתי, תפרתי, השחלתי חוטים,
החתמתי כדור פורח מתוק אחד ולאחר 30 דקות הושלם התוצר.
Like :)

המקבלת לא יודעת שהשקית הזו נתפרה באהבה במיוחד בשבילה ושהיא עושה את דרכה אליה :)





המשך שבוע נפלא ! 


14 תגובות:

  1. טוב לראות אותך :-)
    אהבתי - מאד מוצלח לטעמי! שיחקת אותה!

    השבמחק
  2. ברוכה השבה. התגעגענו . והעיקר שבתוך הכל את גם יוצרת....

    השבמחק
  3. שקית בד עדינה וענוגה. כיף למי שתופתע לקבל אותה...!
    יעל. קיפודים

    השבמחק
  4. איזה כיף שעדכנת התגעגעתי!
    השקית שהכנת יפהפיה!
    כיף למי שתקבל אותה :-)

    tamika14

    השבמחק
  5. And she's back!!!

    איזה כיף שוב לקרוא את הפוסטים שלך :-)
    השקית מקסימה!!

    מיכל

    השבמחק
  6. נראה מתוק ומושלם במיוחד
    מקופלת

    השבמחק
  7. שקית מתוקה ביותר.
    אהבתי! (וגם את הלב :-))

    מיכל יעקבי

    השבמחק
  8. יופי שיש פוסט שלך! כ"כ התגעגעתי!
    השקית משגעת. אני כ"כ אוהבת משבצות קטנטנות ואדומות. משגע. גם הלב נפלא.
    בקיצור, מתנה משגעת!
    ולך, נשיקות מלא החופן!
    ליאור-חתולי8

    השבמחק
  9. היי כייף לראות שמחכה פוסט ממך.....
    שמחה על שלל הארועים (הטובים) שעברו עלייך, ועוד יותר שמחה שהצלחת לפנות מעט זמן גם ליצירה..
    שקית חמודה מאוד.

    ד"ש חמה חמה
    מיכל י.

    השבמחק
  10. שקית מקסימה והלב עוד יותר

    רחלי גזית

    השבמחק
  11. כיף שחזרת! יופי של שקית :) אני אוהבת דברים נטולי גזרה ותכנון מקדים, שמגיעים מהראש [ומהלב כמובן...]. מגניב!

    השבמחק
  12. תודה לכולכן על התגובות המפרגנות והחמות שתמיד מעלות לי חיוך גדול. תודה תודה!!!

    השבמחק