הבלוג של קרנינה

14 במאי 2011

ואחלום לעצמי, איזה אחלה עולם

השיר שמתנגן ברקע הוא שיר מעוברת של לואי ארמסטרונג האגדי, שאותו שרים בדואט מקסים גידי גוב ומאור כהן ומחזיר אותי שנים אחורה - למקום, לשכונה ולבית בהם גדלתי, לחברים, לתנועה ומזכיר לי הרבה דברים יפים.
ללא תכנון מוקדם השיר הפך למרכז המתנה שהכנתי לכבוד יום הולדת של חברה טובה ומילותיו כתובות מסביב לקישוט המרכזי.
את המסגרת צבעתי בצבעי צהוב ותכלת עם נגיעות של דיו בורדו וקישטתי בכל מיני.


המסגרת בתוספת אצבע מתוקה שסופרת



וכרטיס תואם

מוכן למסירה





17 תגובות:

  1. המסגרת מתוקה והשיר אכן מקסים ונוסטלגי!

    השבמחק
  2. תודה שיר, תודה זהבית :)

    השבמחק
  3. השיר הזה הוא השראה מצויינת לחיים וליצירה(: המסגרת מקסימה!

    השבמחק
  4. מקסים, כיף לפתוח ככה את הבוקר.
    המסגרת נפלאה!

    השבמחק
  5. מסגרת יפהפייה. והשיר מרחיב את הלב

    השבמחק
  6. אני מתה על השיר הזה ועל הביצוע הזה בפרט! רעיון כ"כ יפה, והביצוע, כרגיל, פשוט ועדין! אין עלייך!
    צרויה

    השבמחק
  7. את יודעת איזה כיף זה לפתוח את הפוסט הזה על הבוקר (הוא פתוח פה מאז 8 בבוקר, ואני כל פעם מפעילה מחדש) ולשמוע את השיר ביחד עם היצירה היפה הזו?

    עינבל

    השבמחק
  8. השיר מקסים ובאמת מהווה השראה.
    ואכן המסגרת יצאה כ"כ מלאת חיים ומקסימה!!!

    השבמחק
  9. השיר נפלא גם לי הוא מזכיר המון דברים :-)
    והמסגרת יפהפיה! איזו מתנה נהדרת!

    tamika14

    השבמחק
  10. מסגרת מהממת!יפהפיה!
    חיבוקים♥

    השבמחק
  11. מסגרת מקסימה, מאוד אהבתי את הצבעוניות והעדינות שלה.

    השבמחק
  12. שיר יפהפה, מתנה נפלאה ויקרה ללב... :-)

    השבמחק
  13. שופע מתיקות ויופי
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  14. תודה לכן על התגובות החמות, השיר הזה ללא ספק ממלא את כולנו בהמון רגשות וזכרונות :) איזה יופי לראות כאן בנות חדשות שמגיבות. ענבלית - שמחת אותי מאוד, הלוואי והפוסטים שלי ישמחו אותך עוד פעמים רבות :)))

    השבמחק
  15. אחלה מתנה
    אחלה ביצוע של השיר
    ולפעמים באמת מרגישים שזה אחלה עולם (-:

    השבמחק