הבלוג של קרנינה

16 באפריל 2011

המתנות של מיכל

מיכל שובל המקסימה חגגה לאחרונה יום הולדת ואנחנו היינו שם כדי לשמוח ולשמח.
היה כיבוד טעים וכמובן ספר שמן :) שאת כריכתו יצרנו מיכל ישראל ואני:



הדף הפנימי שהכנתי לספר השמן


השנה יהיה לך יומולדת... אין על העתידות של בזוקה


ציפיתי קופסת סימילאק שבה מיכל יכולה לאחסן חומרי יצירה או כל דבר שתרצה
ושלוש קופסאות קטנות שלהן הדבקתי מגנטים:


ובתוספת נרתיק קטן עם ריצ'רץ' שתפרתי וכרטיס ברכה:

תודה, מיכלוש, על הבוק שעשית למתנות והמון מזל טוב!


מאחלת לכולכן/ם חג פסח שמח,
טעים ונעים.

10 תגובות:

  1. קרני אהובה שלי,

    הכנת לי דברים נפלאים ותודה שחגגת איתי!!!

    נשיקות,
    מיכל

    השבמחק
  2. איזה יופי של דברים! אהבתי את הרעיון של הקופסא עם המגנטים והתיק הקטן מדליק לאללה - הבד משגע!

    השבמחק
  3. איזה יופי!
    הרעיון, הביצוע, הדיוק...
    יפהפה!!!

    השבמחק
  4. איזה כיף שאת פה! אני מתגעגעת כל כך! הדברים שהכנת, כרגיל, משגעים! וכל כך את! הכי הכי- הקופסאות-גפרורים המשודרגות. מעולה!

    השבמחק
  5. וואו, איזה השקעה, מקסים ביותר.

    השבמחק
  6. קרני מתוקה
    איזה כיף שעדכנת!
    מאד אהבתי את מה שהכנת הכריכה שלך ושל מיכל ישראל
    מאד יפה ומושקעת והקופסא שלך מהממת!!!
    אוהבת את הקופסאות מגנטים הקטנות שחיברת אליה

    שיהיה לכם חג פסח שמח ♥

    tamika14

    השבמחק
  7. המתנה מגניבה - הרעיון של הקופסאות עם המגנטים נהדר, ושילוב הצבעים יפהפה...
    אין על בזוקה - יופי של תוספת לדף!
    חג שמח...

    השבמחק
  8. תודה רבה לכולכן על התגובות המקסימות, מקווה שעבר עליכן ליל סדר נעים. המשך חג שמח :)

    השבמחק
  9. אכן היה ערב כייפי! המתנות שלך גרמו לי לרייר.... מקסים!!

    השבמחק