הבלוג של קרנינה

12 במרץ 2011

סיפורי בגדים

אני שמחה סוף סוף לשוב ולכתוב כאן, לאחר חודשיים וחצי של שממה.
למי שמתעניין/ת, התחלתי עבודה חדשה ששאבה ממני כמעט כל רגע פנוי ואתגרה אותי לשלב בינה לבין הבית ולבין קורס לעיצוב בגדי ילדים שהסתיים ממש לפני שבועיים.
הקורס נמשך כ-5 חודשים ושילב לימודים מעשיים של עבודה עם בסיסי גזרות, בניית קולקציה, בחירת בדים, מספר שיעורי תפירה, שיווק, עבודה מול ספקים, חנויות, מיתוג ועוד ועוד... אחת המשימות הראשונות שקיבלנו היתה לחשוב על סיפור/נושא שיעמדו מאחורי הקולקציה ויספרו את סיפורה. לי זה נשמע קצת מוזר ומצחיק בהתחלה אבל מסתבר שאנחנו בחברה טובה כי לכל מעצב יש סיפור מאחורי הבגד, גם אם הסיפור לא סופר לנו וגם אם לא נכתב בשום מקום, הוא קיים. הסיפור הוא ההשראה והקו המחבר בין הבדים והעיצובים. 

ומה הסיפור שלי?
הסיפור שלי הוא הסיפור של הילד שלי והחיבור המיוחד שלו לעולם הכבאים שהוא עולם של אמיצים וגיבורים. הכול התחיל כאשר "סמי הכבאי", דמות אנימטיבית ונערצת של כבאי אחראי ומסור, נכנס לחיינו דרך ערוץ הופ.
תכננתי קולקציה, תפרתי שני דגמים בינתיים ובמסגרת משימת הצילומים לקטלוג, נסענו יחד ללוקיישן המתבקש: תחנת הכבאיות שבעירנו.



גופייה אפורה,
בד סינגל 95% כותנה, 5% לייקרה

מכנס ג'ינס עם כיסים בגזרה רפויה וקולית
מאובזר במחזיר אור וחגורת שאקל שמחוברת מאחור עם טיק-טק
וניתנת להפרדה


עבר עלינו צהריים מופלא, הודות לכבאים המקסימים שעבדו במשמרת ומביוחד לאולג הכבאי שלקח את הילדון על הידיים, הסביר לנו על הכבאיות, הכלים, התפעול, הציוד, עזר לנו בצילומים ואפילו לקח אותנו לסיבוב (אמיתי!) בכבאית. אולג סיפר לנו בין היתר על משימתו בשריפה הגדולה והנוראית שהתחוללה בכרמל לפני שלושה חודשים. מעבר לתודה על אותו אחר צהריים מדהים, תודה לכבאים שעושים מלאכת קודש ושומרים עלינו לילות כימים.

ובשבת יפה אחרת הצפנו ליער האילנות שליד צור משה ופרדסיה, לראות את פריחת אירוס הארגמן. זכינו לראות מספר צבעונים ושטיחים ארוכים של חמציצים:







שבוע טוב :)

13 תגובות:

  1. קרני,

    זה מהמם!!
    איזה יופי :-)
    בתור אמא לשני בנים, סוף סוף אני יכולה להזדהות...

    נשיקות,
    מיכל

    השבמחק
  2. איזה קול!!
    חוויה מדליקה, הבגדים מקסימים!
    בהזדמנות אשאל אותך קצת יותר פרטים על הקורס הזה - נשמע מרתק!

    השבמחק
  3. התגעגעתי!!!!
    את תמונות הכבאי המעלף כבר ראיתי, אבל בגדי הקולקציה ככה נראים נפלא! את יודעת כמה אני סקרנית לגביהם!
    מקווה להיפגש בקרוב!

    השבמחק
  4. מכנסיים מדליקים. הייתי מלבישה לבן שלי בכיף (-:
    ובהצלחה במקום העבודה החדש.

    השבמחק
  5. הילד נולד לדוגמנות, ואת לעיצוב בגדים! זה כל כך יפה ומלא שיק. יהיו עוד?

    השבמחק
  6. קרני מתוקה
    שמחה כל כך שעידכנת!
    סיקרנת אותי לגבי הקורס הזה :-)
    הבגדים נפלאים
    והקטנצ'יק שלך מתוק ביותר!

    שיהיה לך שבוע מקסים וקל
    חיבוק
    תמי

    tamika14

    השבמחק
  7. מותר להתחיל במחמאות על המתיקות של סאן?!
    אילו תלתלים, איזו מתיקות!
    ואמשיך במחמאות על הבגדים המקסימים.
    אהבתי גם את הגופיה וגם את המכנס.
    כל הכבוד לך!

    מיכל

    השבמחק
  8. קרני מתוקה...סוף סוף!!!! התגעגעתי לבלוג שלך!!
    הבגדים מקסימים, היער והפרחים גם, אבל הכי הכי, הדוגמן המתוק!!!

    השבמחק
  9. איזה ג'ינס מגניבבבבב והגופיה וקלית לגמרי, תפירה מהממת - כבאי קטן ומתוק.
    תמונות טבע מרהיבות.
    בהצלחה בעבודה ובעיצוב
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  10. תודה לכן על המחמאות המדהימות. מיכל - יש מחסור בבגדי בנים, אמהות לבנים יודעות עד כמה :) אולי אוכל קצת לעזור בנושא.
    שיר, תודה רבה! אשמח לספר לך על הקורס ב-4 עיניים, היה כיף גדול.
    קרינוש, אני כל כך מתגעגעת, מצטערת שעוד לא מצאתי את הזמן להיכנס ולהינות מהפוסטים שלך, בטוחה שאפנה לכך זמן בקרוב. אשמח לספר לך על הקורס עוד פרטים מעניינים :)
    רחלי - כיף לשמוע! תודה רבה רבה.
    דפי - אני מאוד רוצה, צריך רק לפנות זמן. אני מאמינה שיהיו עוד :)
    תמיקה - תודה רבה יקרה! אנחנו נפגשות בקרוב אז נוכל להשלים פערים :)
    מיכל - הפשוש הזה שיתף פעולה והיה כל כך חמוד ומחוייך. תודה רבה על הפרגון החם!
    חתולי - תודה ממילה, הכל בזכות הדוגמן המתוק :)
    איזה כיף שנפגשות בקרוב.
    שולי - תודה על האיחולים החמים :)

    השבמחק
  11. איזה מכנס מעלף. המכנס על הילד שלך נראה הרבה יותר יפה מאשר בלעדיו.

    שיהיה המון בהצלחה.

    השבמחק
  12. ליאת, מקסימה. העלית לי שוב את החיוך :)
    תודה רבה!

    השבמחק
  13. קודם כל הילד ממש מתוק וגם הבגדים..אהבתי מאוד!

    השבמחק