הבלוג של קרנינה

2 בדצמבר 2010

דף, עץ וחנוכיה

בסוף שבוע שעבר נערכה בביתה של פיית מרציפן מסיבת יום הולדת
בסימן קאפקייק לכבוד קרנושי. התכנית כללה כיבוד מרשים שהוכן ע"י
כל אחת ואחת מאיתנו, המוזמנות, זיהוי היוצרת של כל דף שמן ע"י
קרנושי כולל סבב ברכות מרגש (כן, היו דמעות שמחה ואושר...)

פעילות נוספת שהפייה ארגנה התבססה על פעילות שמיכל ואני ערכנו,
חידון טריוויה מתובל בקישוט קנבס, במיוחד לכבוד יום ההולדת המרובע .
אני כל כך שמחה שהפעילות התחבבה על בנות נוספות ויושמה בהצלחה
והרבה כיף: חידון הטריוויה עסק בנושא "קרנושי", כל אחת ענתה בתורה
על שאלה משעשעת ומלמדת והמשיכה רגלית לעמדת הקישוט, שם חיכו
לה קנבס וקישוטים.

זהו הדף השמן שהכנתי (קצת דיאטה לא תזיק לו):
את צורת הקאפקייק שרטטתי על נייר ביד חופשית, לפיה גזרתי את הלבד,
קצת תיפורים ומילוי הוליפייבר.


בתוספת תגית אישית ובה קרן מוזמנת לכתוב את משאלות ליבה

וככה רואים יותר טוב את הנפח והשכבות השונות

כמתנה, הכנתי לקרן פרוסת עץ דקורטיבית לתלייה בצבעה האהוב, סגול.

Happy day, you queen of cupcake




אמנם חיסלתי גליל נייר טואלט שלם בגלל הצינון החמור (במקרה זה גם חולם מתאים)
ועשקתי עוד אחד מבית השימוש של הפייה כדי לא להציף את הרכב, אבל פרט לזה היה
ערב נפלא, בנות נהדרות, חום ואהבה.

אסיים עם מקבץ מרשים של חנוכיות יצירתיות שדגתי ברשת:
(לחיצה על התמונה תוביל לאתר המעצב)














שיהיה לכולנו חג חנוכה שמח ומואר!


13 תגובות:

  1. wouah! trop chou! tu en as fait des jolies choses, biz

    השבמחק
  2. איזה פוסט מקסים!!!
    המתנות שהכנת מקסימות - אבל את כבר יודעת את זה כי ליטפתי והתלהבתי באותו הרגע :-)

    ותודה על שיתוף החנוכיות - הן יפהיפיות!

    חג שמח!!
    מיכל

    השבמחק
  3. מאוד אוהבת את הדף השמן שלך - הוא שמח ונהדר משני צדדיו :-)

    השבמחק
  4. קרני יקרה
    יופי של דף הכנת הקאפקייק כל כך מתוק
    תודה על הקישורים לחנוכיות

    חג שמח!

    tamika14

    השבמחק
  5. קרני! איזו זריזות! כל הכבוד!!!
    כמו שאמרתי לך בלייב, הדף מהמם!!! נראה לי שהאיור יכול להתאים בול לקולקציית הבגדים...
    מקורות יודעי דבר מוסרים שקרן ממש התלהבה מהמתנה שלך, ובצדק! אני לוקחת אחריות על הפצת רעיון הקנבס הקבוצתי- זה רעיון אדיר!
    והחנוכיות! מהממות! בחרתי לי אחת, איפה מקבלים :)?
    חג שמח!

    השבמחק
  6. קרני מתוקה, איזה עבודות מקסימות. משלבות סקראפ עם תפירה. אין עליך!
    והחנוכיות....במיוחד החתוליות.... מותק
    אני חייבת לדעת, מהו המתכון שרשום שם? אפשר לקבל אותו?....
    נשיקות גדולות
    ליאור

    השבמחק
  7. הדף השמן מקסים והגם המתנה. הכל אצלך כל כך צבעוני ומלא חיים. כנ"ל אוסף החנוכיות שהעלית ברשת(: מתגעגעת...

    השבמחק
  8. הדף השמן פשוט מקסים! הוא ממש לא צריך דיאטה :-)

    השבמחק
  9. על לא דבר בנות, רציתי להפיח קצת רוח חג ולא רציתי לשמור לעצמי את כל היופי הזה :)

    Fabiola - Thank you very much!
    קרין - אני משתדלת בנושא הזריזות. זהו אתגר בשבילי ;) איזו חנוכיה בחרת? נראה אם נשארה לי במלאי :)
    ליאורוש - בוודאי. האמת היא שמספיק לקרוא את כותרת המתכון כדי להבין איך עושים אותו. כזה פשוט הוא. אני שולחת לך אותו במייל. קבלי באהבה.

    השבמחק
  10. מתנות מושלמות ליום הולדת, איזה יופי

    השבמחק
  11. קרני,

    הענקתי לך את פרס הבלוג הסטייליסטי - את מוזמנת לבלוג שלי לקחת אותו.

    מיכל

    השבמחק
  12. הדף שלך מהמם, שמנמן ומעורר תאבון!!
    חבל שלא יכולתי להגיע, נראה שהיה כיף גדול...
    מתנחמת בכך שלפחות הספקתי להכין דף למסיבה, ותרמתי כמה שאלות לחידון...
    יפית

    השבמחק
  13. תודה מקופלת :)
    מיכלוש - איזה כיף לי. פרס מפרגן ממך. תודה!
    יפית - חבל שלא הגעת, הייתי שמחה להכיר אותך
    ולהנות מהשאלות שחיברת. היה משעשע ומלמד :)

    השבמחק