הבלוג של קרנינה

25 בנובמבר 2010

מחברת וינטאג' מטופלת

את המחברת הזו עיצבתי כמתנה לאחותי שגרה הרחק מעבר לים.
עבדתי על מחברת בעלת כריכה קשה של "Campus", ציפיתי בבד, השתמשתי
ב- die cuts של "the girls' paperie", הדבקתי פרח קרושה שחור שסרגתי ועוד 
מני תוספות קטנות. כדי לא ללכת לאיבוד בזמן או להתבלבל בין החגים השונים
הוספתי לוח שנה שבו מצויינים התאריכים העבריים לצד הלועזיים.

למה לדבר יותר מדי?
תמונות בבקשה:

והחתמות מפתיעות בגוף המחברת בשביל
היופי, העניין והאהבה אליה.


בתחילת החודש סיפרתי על החלפת הנקודות שאורגנה במסגרת הקומונה שבה אני חברה.
כל כך נהניתי לעבוד על ההחלפה ובנוסף גם לקבל מתנה. מדהימה.
גילעדית המקסימה והכל כך מוכשרת הפתיעה אותי עם תיק מנוקד בצבעי חום-שמנת.
מה אין בתיק הזה?! כיס ריץ' רץ', כיס רגיל, סוגר מגנטי והכל מוקפד ומדוייק ברמה כזו
שאפילו לאור, שטוען שהוא לא מבין בעבודות יצירה, היה קשה להאמין שהוא לא קנוי.
אתמול, במסיבת יום ההולדת שאירגנה פיית מרציפן לקרנושי, היה לי העונג להכיר אותה
ולתת לה חיבוק ענק מכל הלב.

+כרטיס ברכה תואם ומרגש

סופ"ש נעים ומנוקד לכולם!
........................................................

5 תגובות:

  1. oh la la cette touche vintage elle me plait biz

    השבמחק
  2. קרני יקרה
    הכנת מחברת מהממת!
    אני מאד אוהבת את סגנון הוינטאג'
    יצא לך עדין ויפה
    כיף לאחותך :-)

    תתחדשי על התיק שקיבלת
    הוא מקסים!
    יופי של החלפה

    tamika14

    השבמחק
  3. היי לכולם,
    אז בתור זו שקיבלה את המחברת המדהימה הזו אני רוצה להדגיש את העדינות, הדיוק, החיבור המדהים של הסגנון ועד כמה כיף לפתוח אותה ופשוט לכתוב מה שבא. המחברת ממוקמת ממש ליד מיטתי עם עט ומשמשת אותי כ"דפי לילה" - לרשום כל מיני דברים שלא אשכח. זה ממש עושה לילה טוב :-)
    תענוג,
    המון המון תודה קרנוש! את מדהימה!

    השבמחק
  4. אוי, המחברת הזאת, איזה יפה... הייתי מאושרת לקבל כזאת.

    השבמחק
  5. מתוקה שלי
    כמו שכתבתי לך בקומונה, מחברת מהממת!!
    ליאור

    השבמחק