הבלוג של קרנינה

4 באוקטובר 2010

8 מחזיקי מפתחות וחתונה אחת

הכל התחיל בחשק ליצור מחזיק מפתחות אחד.
בחרתי מספר חותמות שאני אוהבת והתחלתי להחתים בד נעים למגע בצבע בז' 
שרכשתי בנחלת בנימין. בשלב הראשון גזרתי מרובעים ובחרתי סרט ממנו גזרתי 
חתיכה קצרה יחסית. אותה חתיכה חובקת את הטבעת ומודבקת לגב המחזיק - 
בד לבד בצבע לבן.
את שני מרובעי הבד הידקתי ותפרתי ביד. לקראת סיום מילאתי באקרילן עד לקבלת 
רביולי משביע דעת (אבל לא קיבה).

הנה כולם

וכמה בנפרד

הגב מטופל בכפתורים תפורים




את הכרטיס הבא הכנתי עבור אחת מחמש! אחיותיו של גיסי שמתחתנת ממש בקרוב.
גירדתי על הסרט המוזהב Rub on לבן (אני ממש אוהבת את התוצאה) הוספתי לב 
בצבע תכלת, כצבע הנקודות הקטנות של הדף המדוגם ויצרתי כיס משקף עבור הצ'ק.





שבוע נפלא לכולן (וגם לכולם)

21 תגובות:

  1. הי!

    כתבתי לך גם בקומונה - הם מקסימים אחד אחד!

    מיכל

    השבמחק
  2. תודה רבה מיכל!!! נתראה בקרוב :)

    השבמחק
  3. איזה חמודים! אותי הם דווקא השביעו :) במיוחד זה עם הלב בעיגול...אני מתה על החותמת הזו! והכרטיס מקסים! כשקראתי זהב נרתעתי, אבל כשראיתי את התמונה נרגעתי....

    השבמחק
  4. אילו מחזיקי מפתחות מקסימים!
    הפייבוריט שלי הוא זה עם הינשוף המנומנם
    (נכון שאחד נראה עירני יותר מהשני? :-))
    באיזה דיו את מחתימה את הבדים??
    וכמובן שתוספת הכפתורים מנצחת.
    בקיצור, כלכך הרבה מחזיקים, זה בטח מתנות, וכיף למי שיקבל מנת רביולי ממך :-)

    והכרטיס פשוט מקסים, בתמונה השניה שהצבעים עוברים יותר טוב, ממש רואים עד כמה יפה השילוב.
    אהבתי את ההשקעה שבכיס השקוף.

    כרגיל, אני מאוד אוהבת את הטעם שלך, כיף כשאת מפרסמת רשומות

    GILIOR

    השבמחק
  5. התאהבתי במחזיקי המפתחות מקסימים! ולקרוא להם רביולי זה מגניב...:-)

    השבמחק
  6. תודה קרינוש, שמחה שהיה לך טעים! כן, גם אני לא משוגעת על זהב, אבל שמחה שיצא יפה לדעתך.

    GILIOR - במבט ראשון שני הינשופים נראים רדומים משהו, אבל אני חושבת שהבנתי לאיזה מהם התכוונת.
    את הבדים החתמתי בדיו סטזון.
    תודה על המחמאות! כיף לי לפרסם רשומות לאנשים כמוך :)

    השבמחק
  7. קרני הם מקסימים!
    וההחתמות יצאו על הבד ממש יפה
    וגם הכרטיס יפה!

    tamika14

    השבמחק
  8. תודה רבה תמיקה! נתראה בקרוב :)

    השבמחק
  9. קרני יקרה.
    אחרי שנפגשנו אצל דפי, עכשיו הרבה יותר קל לשייך את העבודה ליוצרת ולהבין עד כמה הרביולי הללו מתאימים לאישיותך המיוחדת והקפדנית.
    מהמם.
    איזה פוסט טעים ואיזו ברכת חתונה מושקעת.
    אני בטוחה שהם שמחה על הכרטיס לא פחות מאשר על הצ'ק שבתוכו.
    שיהיה במזל טוב!!!

    השבמחק
  10. איזה מהמם!
    אני מתנדבת לספק בית חם ואוהב לאחד מהם אם יש לך יותר מדי. אני מבטיחה שכנטולת גלוטן אני לא אתן ביס באף רביולי :-)
    את כל כך מוכשרת שזה מעורר קנאה.
    מתה עלייך, ענת

    השבמחק
  11. לילך, איזה כיף שבאת! ושאהבת את מה שטעמת :) מקווה שוב להיפגש בקרוב ובינתיים אמשיך להנות מהבלוג המקסים שלך ומהסדנאות היצירתיות שאת מארגנת בחום והרבה אהבה.

    ענתוש, את לא מאמינה איזה כיף לקבל ממך כזו תגובה כי לך לא חסר, גברת. את תופרת שמיכות כל כך יפות ומיוחדות כך שההגדרה "מוכשרת" מעט עדינה לך.
    אגב הרביולי, לא ציינתי במרכיבים, נטול גלוטן. ככה זה, התרגלנו :) מתה עלייך!

    השבמחק
  12. אויש, מתוקים אחד אחד, מזל שאני לא צריכה לבחור לי מחזיק אחד מהם, לא הייתי יודעת איזה...

    השבמחק
  13. רק עכשיו ראיתי את הרשומה, אבל כבר בפורום/קומונה אמרתי לך שהתאהבתי במחזיקי מפתחות האלה. במיוחד ההוא שיש בו ורוד.. בעצם בכולם!
    וגם הכרטיס משגע. אני נורא אוהבת כרטיסים!
    ניפגשות בקרוב!! כייף!
    ליאור-חתולי8

    השבמחק
  14. מקופלת וליאור המקסימות - תודה, תודה :)

    השבמחק