הבלוג של קרנינה

16 באוגוסט 2010

Art, Fun&Joy

בפוסט הקודם סיפרתי על מסיבת ההפתעה שלי והבטחתי להראות מה הביאו לי חברותיי,
אז ארזתי את המתנות המופלאות וירדתי לפארק כדי לצלם בוק הולם. הכינו את האצבע
הגוללת כי יש הרבה.

בחלוקת תפקידים מופלאה, עיצבו הבנות שרשרת דגלונים מהממת ושמחה:




הדגלונים של מיכל

הדגלונים של עיצובית

הדגלונים של אליס

הדגלונים של קרין


מיני אלבום מעוצב ומרגש ובו תמונות שאור בחר בקפידה ושלח בחשאי:

הכריכה עוצבה ע"י כל הבנות

את העמוד הימני של האלבום השאירו לעיצוב משלי (רעיון נהדר לדעתי).
בחרתי כמובן להתמקד ברעיון ההפתעה וה"WOW" וגם לכתוב מספר מילים 
על הבנות והערב הנפלא. העמוד השמאלי עוצב ע"י מיכל.

העמוד הימני עוצב ע"י מיכל, השמאלי: ע"י קרין

ובהתאמה: קרין ואליס

אליס

אליס ומיכל

מיכל ועיצובית

עיצובית ומיכל

מיכל וקרין

קרין ועיצובית

עיצובית וכולן


איזו מתנה נפלאה, כיף לי לחזור ולדפדף שוב ושוב ושוב ושוב.


כרטיס ברכה מאליס


הפתעות יצירה משירלי: מבלטן גלגלת, מדבקות ומספריים בעלות
להבים בצורות


ברכה עדינה ונוגעת ללב שעיצובית עיצבה עם זוג עגילים יפהפיים



קופסת ההפתעות של קרין


תראו את הברכה המקסימה ואת קלף המלך, שמציין את האות הראשונה של שמי.... K.
פנקס מטופל מלא השראה וקישותיק/מחזיק מפתחות רומנטי. בבלוג המקסים שלה,
תוכלו לקרוא גם על המתנה ועוד יותר - על סיפור המפגש המחודש בינינו לאחר 25 שנים.
קרין כותבת כל כך יפה על הקשר בין השמות שלנו שמשם הכל מתחיל, על רצף האירועים
עד ליצירת הקשר הראשוני ואפילו מביאה ציטטות מהתכתבויות המייל שלנו. יותר יפה מזה
לא יכולתי לכתוב.

גם גב הפנקס מטופל

ומיכלוש - שוב תודה על המתנה הענקית שנתת לי ושארגנת עבורי במשך חודש שלם באהבה
ובהמון מחשבה! ולכולכן, בנות - אני בטוחה שנמשיך ליצור, להנות, לחגוג יחד ולעשות בדיוק
מה שכתבתן על הדגלונים:

Art, Fun&Joy
אוהבת
קרני

8 תגובות:

  1. חברות טובות, זאת המתנה הכי שווה!
    שוב מזל טוב (היום גם לי :-))

    GILIOR

    השבמחק
  2. מיכל! מזל טוב :) אני מקווה שאת עושה דברים כיפים היום וכמובן מאחלת לך אושר, בריאות, יצירה וסיפוק בכל מה שאת עושה.

    השבמחק
  3. איזה כיף לראות שוב את העבודות.
    היה ערב כל כך כייפי.
    את הדיגלונים חיברנו יחד בחשאי בחצי שעה שלפני כולל את דף הכריכה שכולנו תרמנו לו ואני שמחה שאהבת.
    נשיקות
    עיצובית :)

    השבמחק
  4. דברים נפלאים אחד אחד
    אני שמחה בשבילך שנהנית
    tamika14

    השבמחק
  5. תודה עיצובית - יום אחד כשיהיה לי חדר יצירה אמיתי ולא רק "פינה", אתלה את שרשרת הדגלונים על הקיר. אני מחכה לזה :)
    תודה גם לך tamika יקרה!

    השבמחק
  6. מקסים. זה כל כך מושקע, ממש עד הפרט האחרון, שזה ממש מרגש לראות איזה חברות יש לך.
    אני ממש נפעמת מאיך שהן עיצבו את האלבום כך שכל עמוד שכל אחת עשתה משתלב בצורה מושלמת עם העמוד שהשניה הכינה.
    רחלי גזית

    השבמחק
  7. איזה כיף היה!!!! כל מה שקיבלת מגיע לך מכל הלב!
    אני שמחה שאהבת ונהנית, ושכל השנה תהיה לך יצירתית ומוקפת באהבה כמו היומולדת הזה!

    השבמחק
  8. אני פשוט בשוק!!!
    איזה עולם קטן... ראיתי תמונה שלך בבלוג של קרין D.
    אני לא יודעת אם את זוכרת אותי, אבל עבדנו יחד בדפי זהב, במחלקת אינטרנט (הייתי מתאמת הפקה), לפני כמה שנים טובות.
    את מוזמנת ליצור קשר michalshoval@hp.com
    אני גם מסתובבת בקומונה של קרנושי.
    מיכל

    השבמחק