הבלוג של קרנינה

13 באפריל 2010

קופסאות ודומינו

קיבלתי קופסא ובה שוקולדים. בן אדם נורמלי (כזה שטרם נשאב לתחום הסקראפ)
היה נהנה מהשוקולדים ובזה נגמר העניין. אני נהניתי מהשוקולדים ובזה רק התחיל
העניין. הקופסא, תמימה למראה, נראתה לי דורשת תחקיר קצר. פתחתי, פרסתי,
מדדתי וכך נולדו 3 קופסאות שמחכות להתמלא (אולי בשוקולדים???) וליפול לידיים
אוהבות.
בהתחלה זה נראה לי יותר מדי - כל הקיפולים והנייר היחסית רב שנדרש לה, אבל
במבחן התוצאה, השכבה הכפולה של הכנפיים והקיפול הדו שכבתי של בסיס
הקופסא משווים לה יציבות וקשיחות קלילה.

המקור

המקור 2


התוצרים בדום...

נעבור לנוח...





מזהות את הקרטון האדום המנוקד?
רמז - אפשר למצוא אותו בכל קניון.

ועכשיו לטרנד מקסים שרץ בשבועות האחרונים. לדעתי מלא בקסם ומתיקות -
אבני דומינו מעוצבות. 
ראיתי אותן לראשונה בבלוג של חגית שהיא גם וגם וגם ורציתי להשתתף בסדנא שלה.
לצערי לא יצא לי להירשם והנה קם החשק לנסות לבד. האבנים צבועות בדיו אלכוהולי.
חלקן מוחתמות, על חלקן הדבקתי מדבקות רגילות, על חלקן מתגרדות בצבע לבן ועל 
חלקן גם וגם. כיף גדול.




מה עושים עם זה? במקרה שלי הן משמשות כמגנטים.
מיקומן על המקרר, אני מניחה שבאופן זמני, עד לסיבה למסיבה הבאה שאמצא.

ובהמשך לשאלת הזיהוי מלמעלה, הקרטון האדום המנוקד הוא אריזת מתנה של FOX,
נחמד, לא?
אם כבר מיחזור, גזרתי גם את הדמויות המתוקות. שיהיה. בטח אמצא להן שימוש יום אחד.


המשך שבוע נפלא!

14 תגובות:

  1. וואו! איזה דברים מקסימים! הקופסאות יפהפיות, וגם הדומינו, ואיזה כיף שיצא לי להכיר אותך ואת הבלוג! נראה מקסים, פה, אני חייבת לצאת עכשיו, אבל בערב אני אגיע כדי לקרוא אחורה! :-))) ותודה על הקרדיט, אני מאוד מעריכה את זה.

    השבמחק
  2. Great job with the boxes! I also like to keep cute boxes to use as a template but have to admit that I didn't do anything with them yet :)

    Thanks for stopping by my blog

    השבמחק
  3. היי קרני,
    חבל שלא הגעת... היינו נפגשות שוב...
    הדומינו שלך מקסימים. והקופסאות - חבל"ז.

    השבמחק
  4. c'est super joli et très sympa de nous montrer tes exemples biz

    השבמחק
  5. הדומינו יצאו לך יופי, אני הכנתי מהם תליונים לשרשראות.
    הקופסאות מתוקות לאללה במיוחד הקופסה המנוקדת והקופסה 4U (שבה אהבתי מאד את החשיבה העיצובית).

    השבמחק
  6. הכל מאוד מאוד יפה! והדומינו נראה לי נכנס בול בקופסא(:

    השבמחק
  7. איזה יופי של תוצרים
    במיוחד הקופסאות! (כן, את יודעת, גם לי יש
    מחלה לקופסאות :)
    כל כך יפה איך שקישטת אותן
    ועכשיו שיש לך את הגיזרה את יכולה
    לעשות עוד הרבה כאלה וזה מתאים מאד לשוקולדים
    וסוכריות וכו'...
    פשוט יופי!

    tamika14

    השבמחק
  8. התוצרים שלך מקסימים!!!
    הצבעוניות שלך תמיד מאוד מדוייקת ושמחה, והכי כיף לראות איך נוצר "יש מאין".
    אבני הדומינו שלך ייחודיות - גם הצילום שלהם מקורי ויפהפה.
    כיף!

    השבמחק
  9. קרני העבודות שלך מקסימות!
    אני חושבת שהקופסאות מתוקות
    והדומינו מטריף!

    השבמחק
  10. קרנוש כפי שאמרתי לך הקופסאות נפלאות.
    ובהחלט הקיפול הזה מעניק להם יציבות.
    ממש מקסים!
    אהבתי את כל הקישוטים והפרחים המשגעים!
    מ-א-מ-ם!!!
    נתראה מתוקית!!! :)

    השבמחק
  11. בנות יקרות, המון תודה, כיף לי לקרוא את התגובות שלכן, כמו תמיד. שיהיה לכולכן יום עצמאות שמח :)

    השבמחק
  12. איזה יופי של קופסאות ואבנים...
    חגיגה צבעונית!

    השבמחק
  13. קרינוש זה ממש יפה!!!כל הכבוד על החשיבה של הקופסא.
    והדומינו יצאו לך מדהימים

    קרנושי

    השבמחק
  14. תודה עדיה וקרנושי :)

    השבמחק