הבלוג של קרנינה

30 במרץ 2010

האחות הגדולה

והפעם אני חוגגת ביפ (לא ביקשתי אישור פירסום) אביבים לאחותי הגדולה
שגרה בסיאטל, ארה"ב.
אני יודעת כמה כיף לקבל מארז עם הפתעות וכמה כיף לפתוח ולגלות עוד ועוד.
באחד הפוסטים סיפרתי כמה אני אוהבת קופסאות ויש לי כמה יפות בבית, לאדומה
שביניהן סוף סוף גם מצאתי ייעוד: את הקופסא הערומה לקחתי לערב יצירה כיפי
ומבדר אצל דפי, ידעתי שאני רוצה לצבוע אותה לפני שאתחיל בהדבקות ולכן עסקתי
רוב הערב בתכנון האדריכלי ובחיפוש אחר האלמנטים המתאימים. הגעתי הביתה
מאוחר והרגשתי שהמוזה שוכנת. לא שמתי לב לזמן שעובר עד שהצצתי על
השעה וראיתי 04:00!!! אם לא אלך לישון עכשיו, איך אתעורר בעוד שעתיים?

אתן בטח מכירות את זה שכשיוצרים בבית, כל עצם מסביב יכול להפוך לחלק
משמעותי ביצירה. וכן, זה כולל את הריפוד של הספה. פתאום מגוון החומרים
הוא באמת גדול, כל מה שצריך זה לפתוח מעט את הראש.
ככה מצאתי את התרנגול הגאה. התרנגול הזה היה חלק מעטיפת פלסטיק
שקופה וקשיחה של דיסק של שלמה ארצי ("צמאון", למי שגם רוצה תרנגול כזה).
גזרתי ו... Voila:


בהמשך השבוע צבעתי את שאר הקופסא בצבעי חום-תכלת, הוספתי קישוטים,
כתבתי ברכה בחרוזים, קניתי שרשרת זהב ארוכה עם תליונים משובחים וצעיף
קליל ואוורירי עם נגיעות של תכלת כמובן, אפשר לראות מעט מן המתנות בתמונה
למטה.

ניסיתי לחשוב על מתנה נוספת שתהיה שימושית ואישית וכך התחלתי לעבוד על
מסגרת צבעונית מלבד, מעט ילדותית ומאוד פרחונית וכדי לענות על קריטריון
השימושיות הצמדתי בגבה מגנטים, בשביל מה יש מקרר?
כדי לענות על קריטריון האישיות, פיתחתי מספר תמונות משפחתיות מהממות
ששרית שלחה לי במייל. את כולן הכנסתי לכיס המסגרת, בתוספת תמונה
שצילמתי בגלבוע ... אור לגולים ;)
בחלון המסגרת "התקנתי" זגוגית משקף ובעזרתה האדיבה של חברה טובה, 
תפרנו אותו ללבד. מימדי המסגרת (וגם הקופסא) הם 20X20.




סוף דבר - הקופסא הגיעה ליעדה, כנראה ש"ברכת הדרך " פועלת איכשהו וברכת 
"שכל הקישוטים, הדבק והפנינים לא יינשרו ויצופו בתוך הארגז של משרד הדואר" 
גם כן.
לחיי ימי הולדת רבים, מאושרים ובריאים.
חג שמח לכולם!
 

13 תגובות:

  1. היי קרנוש!
    אז בתור ה'אחות הגדולה בת ביפ אביבים' אני רוצה שוב להודות לך על המתנה המדהימה ששלחת לי! כ"כ הרבה הפתעות בקופסה וגם הקופסה עצמה מלאת הפתעות עיצוביות. כל פעם שאני מתבוננת בה אני רואה עוד אלמנט/צבע/חרוז שלא ראיתי קודם ומשתלב בהרמוניה מדהימה עם השאר! אין לך מושג כמה אושר זה מביא למי שמקבל את המתנה המושקעת הזו!
    פשוט נולדת לזה!!! תמשיכי ככה!!
    נשיקות,
    שרית.

    השבמחק
  2. איזה עבודות יפות!
    גם אני רוצה ליום הולדת שלי!!
    חג שמח!

    השבמחק
  3. מקסים! הקופסא יפהפיה, ואיזה כיף זה מארז של הפתעות מושקעות מאחות קטנה...!!!
    חג שמח!

    השבמחק
  4. שריתוש - איזה כיף!!! זו היתה המטרה :)
    תודה smiley ויעל המקסימות. smiley - אנא שלחי לי את תאריך יום הולדתך וצפי להפתעה :)

    השבמחק
  5. וואו. לי יש רק אחים, אחים מצויינים אמנם אבל רק ממין זכר ועכשיו כשאני רואה את המתנות וכמה מחשבה ולב השקעת בהן אני מתחילה, בפעם הראשונה, לחוש בחסרונה של אחות.
    חג שמח.

    השבמחק
  6. גם אני רוצה! אפשר להזמין ליום הולדתי במאי מתנה כזאת?
    חג שמח!
    רעות

    השבמחק
  7. קופסא מדהימה!
    כיף לקבל מתנות כאלה

    שיהיה לך המשך חג שמח

    tamika14

    השבמחק
  8. רעותקה, איזו שאלה?! בוודאי!
    תודה tamika, המשך חג שמח גם לך :)

    השבמחק
  9. ברור שזה מקסים - זה נוצר על ידך ובאהבה רבה, אני בטוחה!!!!!!!!
    אכן נראה ככייף כשיש אחיות (ולי יש רק אחים...) , מוכנה להתאמץ אצלך גם...
    נשיקות
    מיכל

    השבמחק
  10. אופס, כוונתי הייתה ל "להתאמץ" משלון להיות אחות מאומצת....

    מיכל

    השבמחק
  11. איזה דברים משגעים!!!
    פשוט נפלאים.
    איזה אחות אוהבת ומשקיעה את.
    קרנוש נתראה בשני מתוקית :)
    מתגעגעת.

    השבמחק
  12. מיכלוש ועיצובית - תודה רבה :) מחכה ליום שני. נשיקות.

    השבמחק
  13. זה משגע!!! הצבעים שלך מאוד חיים ומקסימים, והכל כל כך מלא שכבות ועניין - מקסים!

    השבמחק