הבלוג של קרנינה

31 בינואר 2010

מיני אלבום No. 2

לא להאמין, הסכר נפרץ. את המיני-אלבום הראשון פרסמתי לפני כשבוע
והנה נולד לו בינתיים עוד אלבום תמונות שמרכז שלושה ימים של הנאה
בצפון היפה שלנו. אויר טוב, קצת מנוחה (בדגש על הקצת), נוף ירוק ומחבק
ואוצר קטן ואנרגטי שמקבל את כ-ל תשומת הלב ונהנה כמו שאי אפשר לתאר.
אז מה צריך עוד חוץ מלתעד את הרגעים?!@#&

ההזדמנות ליצירת האלבום הגיעה בצורת סדנא שהתקיימה ביום שישי
שעבר בבוקר אצל המארחת היצירתית  קרן ובהנחייתה של תמר שהיא 
גם חיילת וגם סטודנטית וגם יוצרת וגם מקסימה. ארבע שעות דחוסות,
עמוסות וכיפיות של יצירה עם חומרים צבעוניים וכ-10 נמלות חרוצות.
יצאנו עם תוצרים מדהימים ביותר - בין 10 ל-12 עמודי אלבום 20X20
מעוצבים, וזה בזכות הקצב והאדרנלין שתמרי הזרימה לנו שם ועמוד
השידרה החזק שבבעלותה, שלא התרכך לתחנונינו להאט את הקצב.

 
  

את הרעיון של כיווצ'וצ'י הסלוטייפ החלבי מסביב לתמונה (פה למעלה)
קיבלתי מענת (Crafty fairy) המוכשרת. כל כך פשוט - כל כך מוסיף.



 

10 תגובות:

  1. אלבום מאד יפה וצבעוני
    מאד אוהבת את המיני אלבומים שלך.

    tamika14

    השבמחק
  2. וואו קרני,
    וואו.

    אוקי עכשיו אני יכולה להגיב- יצא פשוט מקסים,
    השילובי צבעים, העמדת העמודים, הכל יחד- פשוט מקסים.
    ובכלל התמונות של הקטנטן החמוד הזה:)

    תודה על הפרגון- זה פשוט עושה לי כיף:)!

    השבמחק
  3. כמות העמודים שהספקתן לעשות מרשימה בכל קנה מידה.
    העמודים מקסימים והפטנט של ענת מוסיף המון.
    איזה יופי שעלית על קצב הג'ט בעשיית מיני אלבומים.

    השבמחק
  4. יצירה יפיפייה! תמיד היית מוכשרת
    רעות

    השבמחק
  5. למרות שאני מכירה אותך ואת העבודות שלך רק מעט זמן - אני כבר מזהה את הקו שהוא ייחודי שלך, את שילובי הצבעים הנהדרים - עליזים ועדינים כאחד, שהם לגמרי שלך, ואת השמחה.
    וכבונוס יש גם ילדון ג'ינג'י! איזה מתוק!
    כיף לראות את היצירות שלך, ואת היחודיות שלך!

    השבמחק
  6. איזה פרגונים - כייף!
    ברור שיצא לך מקסים. התמונות כשלעצמן מאוד יפות, ברורת וחדות, וכל מה שעשית להן, בטוב טעם.
    מצטרפת לשורת המפרגנות שמעליי.....

    נשיקות,
    מיכל

    השבמחק
  7. קרנוש, יצא לך משגע!
    מאוד אהבתי את המיני אלבום והטאצ' שלך בהחלט מיוחד.
    אהבתי במיוחד את הטכניקות והשימוש במסגרות וכו.. וכמובן את הבובוני הקטן.
    תביאי את האלבום היום בערב, בא לי לראות אותו בlive :)

    השבמחק
  8. תודה רבה לכן על התגובות והפרגונים, tamika14, תמרי, רחלי, רעות, יעל, מיכל ועיצובית. כמוכן, אני גם מתחילה לראות את הקו הייחודי שלי ולהכיר אותו. והקטנטן הוא מקור נהדר להשראה ויצירה :)
    המשך שבוע נהדר.

    השבמחק
  9. וואו איזה יופי יצא לך.
    כל כך צבעוני ועשיר
    ואיזה יופי של מסגרת עשית עם הסלוטייפ החלבי ( ותודה על הפרגון)

    גם אני קוראת לו מיני אלבום כי התרגלתי כבר לעבוד על דפי 30*30 ופתאום הגודל הזה נראה לי ממש קטן.

    היגעתי כבר ל30 עמודים ונותרו לי עוד 10 כדי להשלים את המיני אלבום תאילנד שלי שהתחלתי בסדנא איתך.

    היה כייף להיפגש שוב
    את מאד מוכשרת

    השבמחק
  10. ענתוש, אני מחכה לראות את האלבום שיצרת, אני בטוחה שבכל אחד מ-30 העמודים שכבר יצרת, כל אלמנט הוא ייחודי ואינו חוזר על עצמו, צודקת?
    המון תודה על הביקור והתגובה המחממת שלך, מקווה להתראות שוב בקרוב :)

    השבמחק