הבלוג של קרנינה

28 בדצמבר 2009

בוקר של "אנרגיות חיוביות"

יום שישי האחרון היה בוקר שכולו יצירה.
היה שם הכל:
בנות מצחיקות, חברותיות ומוכשרות, ריח בורקסים, אתגר ומארחת
נדיבה שלא חסכה עלינו בחומרים, Tips&Tricks והומור אין סופי :) -
הרי זו יפצ'וקית האחת.

המשימה הבוקרית היתה ליצור כרטיס/עמוד/כל דבר שמתחשק ולשלב בו עד 4
בולים מתוך דף מדוגם שיפצ'וק העמידה לרשותנו. איכשהו נכנסתי ל-mode של
פרחים והפלגתי למחוזות רחוקים.
התחלתי עם כרטיס יחסית קטן, כגודל הכרטיס החום שמאחורי כל הפיצ'פקעס
ולאחר שביקשתי להגדיל יפצ'וק הבריקה לי עם דף וורדרד מדוגם ושקף משרדי.
מי היה מאמין שאלו הדברים שיסדרו לי את היצירה?!

והנה התוצאה:




הבנות כולן הוציאו תחתן עבודות מד-ה-י-מ-ו-ת במקוריותן, יפצ'וק צילמה והכינה
בוק לתפארת (הלינק למעלה) וכל מה שיכולתי לשאול בסוף:
"אז מתי הפעם הבאה?"

הביטוי "אנרגיות חיוביות" שבו השתמשתי בטייטל של הפוסט ריחף מעלינו ולאלו
שצופים ב"אח הגדול" הדבר בהיר ונהיר עוד יותר. אני לא ביניהם אבל אימצתי בכל
זאת.


6 תגובות:

  1. אני מיכל, שישבתי לצידך, טוב ששמת תמונה שאקשר עם הניק :-)
    היצירה מקסימה, הייתי כלכך שקועה שלא שמתי לב לפרטים שלצידי, התוספת של השקף באמת עושה את זה ליפה ומיוחד במיוחד!

    השבמחק
  2. היי ,

    ראיתי את עבודותייך והתלהבתי מהן . את מוכשרת ויצירתית .

    את מוזמנת להיכנס לאתר שלי ולבלוג שלי לקבלת רעיונות נוספים :

    http://mickimacover.blogspot.com

    המשך יום נפלא ,
    מיקי

    השבמחק
  3. קרנוש,
    ואני מיכל שישבה מולך (פחות או יותר :))
    אמרתי לך אז ואומר שוב, שהכרטיס יצא מקסים ועדין...
    כייף לראות אותך בפעולה.
    ד"ש

    השבמחק
  4. אכן בוקר של אנרגיות חיוביות
    איזה כייף היה להיפגש ולהכיר ואיזה יופי של כרטיס יצא לך עם השקף הזה .
    הכרטיס הכי מקורי בשולחן
    ועכשיו גיליתי גם את הבלוג שלך ואולכל לעקוב אחרייך ולהישאר בקשר.

    השבמחק
  5. מיכל שישבה לצידי - מקווה שניפגש שוב, ראיתי שאת פעילה ב-YNET, אז נוכל להתקשקש גם שם :)
    מיקי - המון תודה, ביקרתי בבלוג וכמובן שאשוב, מדהים כמה אין סוף לדברים ולכשרון.
    מיכלוש שישבה ממולי - יצא לך מקסים! יאללה, מקימות לך בלוג? טוב, אני לא לוחצת, אבל תחשבי על זה עוד קצת.
    ענת - נשמור על קשר ומקווה ליצור שוב יחד בקרוב.

    שיהיה לכן יום חמים ונעים.

    השבמחק
  6. הייתי כאן...
    אבל אם את רוצה להכנס לבלוג שלי לא בבלוג ספוט אני בתפוז... אפרת

    השבמחק